του Γιώργου Λιβανού

Ανήκω στην ειδική κατηγορία, που παρότι σαν παιδί ακολουθόντας τους δικούς μου έβλεπα την Αλίκη σε ολες τις μυθικές 80s παραστάσεις, εγώ λίγο περισσότερο προτιμούσα τη Τζένη! Γούστα είναι αυτά.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Στα παιδικα μου μάτια η φατσούλα της στο Μια τρελή τρελή οικογένεια και στο Τζένη Τζένη, που τα πρόλαβα και σε θερινούς κινηματογράφους νησιών- αληθεια τι ωραία που θα ‘ταν να τα ξαναβλέπαμε σε μεγαλο πανι- με τρέλαινε. Για τη φυσικότητα και το πηγαίο χιούμορ. Στις θεατρικές μου αναμνήσεις των παιδικών -εφηβικών χρόνων ξέχωρη θέση κατέχει η Καρέζη.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Η Τζένη με τα πελώρια πρασδινα γατίσια μάτια και την ιδιαίτερη φωνη , που χαράκτηκε στη μνήμη μου εξαρχής. Την πρωτόδα στο Θερινό Αθήναιον, Κυρια δε με μέλει & Κυρία προέδρου (* τις πήγαιναν πολύ αυτές οι πλουμιστά σκερτζόζες κωμικές κυρίες εποχής, ξεκλείδωναν την ερμηνευτική της γκάμα.

Όπως αργότερα με συνεπήρε με την Παναγία των Παρισίων και την Πάπισσα Ιωάννα στο Αθήναιον και στο Σούπερ Σταρ – εναρκτήρια του- αντίστοιχα. Κατάφερνε να φορεσει τους ιστορικούς ρόλους στη Τζένη και να τους εκσυχρονίσει.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Αργότερα τη θαύμασα στην Επιχείρηση γοητεία, στο Μην αμελείτε την Αμέλεια στους δικούς της Θεατρίνους πάντα με τον Κώστα Καζάκο.σθεναρο συμπαραστάτη, μεχρι που αποφάσισε να απογειωθεί καλλιτεχνικά με ένα ρεπερτόριο που της άξιζε.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ, Πρόσωπο με πρόσωπο, Τζογκινγκ, Βυσινόκηπος αλλά και Ηλέκτρα, Οιδίποδα τύραννο! Τελευταίο της ερμηνευτικό αριστούργημα το διαμαντια και μπλουζ. Άλμπυ, Αναγνωστάκη, Τσέχωφ, Σοφοκλής σμίξαν με τους προγενέστερους συγγραφείς Καμπανέλλη, Ρούσσο, Φευντώ, Μπαριγιέ & Γκρεντύ και όλους τους υπόλοιπους ρολους που δημιούργησαν μια θεατρινα με στόφα , που άρεσε εξαιρετικά και σε κοινό αλλα καιννε κριτικούς, που τους είχε ανέκαθεν με το μέρος της!

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Σαν παιδί, που θυμάται δε μπορώ να ξεχάσω την ερμηνεία της σε ότι την είδα και κυρίως στην τελευταία της παράσταση, που με συγκλόνισε. Η Άννα της είχε όλη τη δύναμη της γυναίκας που η ζωή την πήρε μαζί της κοιτώντας τη ζωή σθεναρά με τα υγρά της ματιά και φορώντας Οpium… Ο Αύγουστος φώτα θα ‘ναι για πάντα δικός της.

Φώτο επεξεργασμένη από Βασιλη Θεοδώρου .