Τα 10 πιο υγιεινά ροφήματα (εκτός από νερό)

Πόσες φορές μπορεί να πει κανείς «Μόνο νερό για μένα, ευχαριστώ»; Το νερό είναι σίγουρα η πιο υγιεινή και ασφαλής επιλογή, όταν θέλεις να πιείς κάτι για να ενυδατωθείς και να ξεδιψάσεις. Στην πραγματικότητα, τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί μαζί του. Ωστόσο, αν αναζητάς άλλα υγιεινά ροφήματα, το νερό, δεν είναι η μόνη σου επιλογή.

Πόσες φορές μπορεί να πει κανείς «Μόνο νερό για μένα, ευχαριστώ»; Το νερό είναι σίγουρα η πιο υγιεινή και ασφαλής επιλογή, όταν θέλεις να πιείς κάτι για να ενυδατωθείς και να ξεδιψάσεις. Στην πραγματικότητα, τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί μαζί του. Ωστόσο, αν αναζητάς άλλα υγιεινά ροφήματα, το νερό, δεν είναι η μόνη σου επιλογή.

Τι μπορείς λοιπόν πιείς, αν προσέχεις τη διατροφή σου και θέλεις να παραμείνεις στην υγιεινή πλευρά των πραγμάτων; Ευτυχώς, υπάρχουν πολλά υγιεινά ροφήματα, που μπορούν να προστεθούν στην διατροφική σου παλέτα. 

Τα 10 πιο υγιεινά ροφήματα (εκτός από νερό)Pexels

1. Χυμός ροδιού

Το ρόδι είναι διάσημο για τα πλούσια αντιοξειδωτικά που περιέχει. Έρευνες έχουν δείξει ότι ο χυμός ροδιού, μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της φλεγμονής, των καρδιακών παθήσεων και του καρκίνου. Οπότε το να πίνεις ένα ποτήρι κάθε τόσο, είναι μια καλή επιλογή. Απλώς βεβαιώσου ότι πίνεις όντως χυμό ρόδι, καθώς ορισμένα μπουκάλια είναι αραιωμένα με άλλα υγρά ή έχουν πρόσθετα σάκχαρα. Θέλεις σκέτο ρόδι. Τίποτα λιγότερο.

2. Τα πιο υγιεινά ροφήματα – Χυμός πορτοκαλιού

Ένα ποτήρι φρεσκοστυμμένου χυμού πορτοκάλι είναι σταθερά μια καλή επιλογή. Ο χυμός πορτοκαλιού, είναι ένα από τα πιο γνωστά και προτιμώμενα ποτά σε όλο τον κόσμο. Και όχι τυχαία. Είναι απίστευτα προσιτός και εύκολος στην παρασκευή του, καθώς το στύψιμο μερικών πορτοκαλιών, αρκεί για μια ολόφρεσκη πορτοκαλάδα. Ο χυμός πορτοκαλιού είναι μια συμπυκνωμένη πηγή βιταμίνης C, μιας υδατοδιαλυτής βιταμίνης που διπλασιάζει ως ισχυρό αντιοξειδωτικό και παίζει κεντρικό ρόλο στη λειτουργία του ανοσοποιητικού. Επίσης είναι μια εξαιρετική πηγή του μεταλλικού καλίου, το οποίο ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση, αποτρέπει την απώλεια οστικής μάζας και προστατεύει από καρδιακές και εγκεφαλικές παθήσεις.

3. Χυμός λεμονιού

Ναι, σωστά διάβασες. Όχι λεμονάδα, χυμός λεμονιού. Ο χυμός λεμονιού φροντίζει τον καθαρισμό του ήπατος, τονώνει τη παραγωγή χολής και βοηθάει στην πέψη. Το λεμόνι είναι  επίσης πλούσιο σε βιταμίνη C, ενισχύοντας το ανοσοποιητικό σύστημα. Στύψτε μισό λεμόνι σε ένα ποτήρι δροσερό νερό το πρωί, για να ξεκινήσεις τη μέρα σου με τον υγιεινό τρόπο. Και ναι, αυτό το υγιεινό ρόφημα περιλαμβάνει νερό, αλλά το νερό χρησιμοποιείται ουσιαστικά ως βάση εδώ. Έτσι, εξακολουθεί να κερδίζει μια θέση σε αυτήν τη λίστα.

4. Πράσινο τσάι

Ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι είναι μια καλύτερη επιλογή, όταν πλησιάζει εκείνη η απογευματινή κούραση. Με αρκετή καφεΐνη για να σου δώσει ενεργειακή ώθηση, αλλά όχι τόση ώστε να χάσεις τον ύπνο σου το βράδυ. Bonus σε αυτή την επιλογή, τα αντιοξειδωτικά που κρύβονται σε κάθε φλιτζάνι.

5. Τσάι τζίντζερ

Το τζίντζερ είναι μια εξαιρετική φυσική θεραπεία για όλα τα προβλήματα του πεπτικού συστήματος. Καταπραΰνει το στομάχι, τη ναυτία που σχετίζεται με την εγκυμοσύνη και διευκολύνει την πέψη. Μπορείς να ετοιμάσεις μόνη σου ένα φλιτζάνι φρέσκο ​​τσάι τζίντζερ, βυθίζοντας μία ή δύο λεπτές φέτες φρέσκιας ρίζας τζίντζερ σε ένα φλιτζάνι ζεστό νερό. Ρίξε λίγο μέλι, αν το ρόφημα σου φαίνεται αρκετά πικάντικο.

6. Τα πιο υγιεινά ροφήματα – Χυμός κράνμπερι

Οι ουρολοιμώξεις είναι από τις μολύνσεις εκείνες που ταλαιπωρούν αρκετά τις γυναίκες. Μπορεί να χρειαστούν έως και 2 ημέρες μετά την έναρξη θεραπείας για να εξαφανιστούν τα συμπτώματά μιας ουρολοίμωξης. Ένα από τα υγιεινά ροφήματα που βοηθούν στην πρόληψή της, είναι ο χυμός κράνμπερι. Σχετική μελέτη διαπίστωσε ότι μπορεί να δράσει κατά των λοιμώξεων και των βακτηρίων εντός 8 ωρών από την κατανάλωση.

7. Χυμός παντζαριού

Τα παντζάρια έχουν την ικανότητα να μειώνουν την αρτηριακή πίεση, να αυξάνουν την αντοχή, τη ροή του αίματος στον εγκέφαλο σε ηλικιωμένους ενήλικες (επιβραδύνοντας την εξέλιξη της άνοιας) και φροντίζοντας το συκώτι με μαγνήσιο, ασβέστιο και σίδηρο. Η μόνη αρνητική πλευρά; Ο χυμός παντζαριών είναι λίγο δύσκολο να βρεθεί στα περισσότερα παντοπωλεία, επομένως μπορεί να χρειαστεί να τον φτιάξεις στο σπίτι ή να τον παραγγείλεις.

8. Τσάι μέντας

Έχει χωνευτικές, τονωτικές, διεγερτικές, σπασμολυτικές και επίσης ισχυρές, αφροδισιακές ιδιότητες. Το τσάι μέντας, είναι ιδανικό ρόφημα σε περιπτώσεις ρινικής συμφόρησης και καταρροής από κρυολόγημα και γρίπη. Παράλληλα ανακουφίζει αποτελεσματικά από πληθώρα προβλημάτων του πεπτικού. Βοηθά σε δυσπεψία, κολικούς, διάρροια.

9. Στα πιο υγιεινά ροφήματα και η ζεστή σοκολάτα

Ναι, η σοκολάτα έχει μια θέση σε αυτή τη λίστα. Γιατί συμβαίνει αυτό; Aν αντιμετωπίζεις κράμπες κατά τη διάρκεια της περιόδου σου, ένας από τους καλύτερους φυσικούς τρόπους για να απαλύνεις τον πόνο είναι να καταναλώνεις ποτά και τρoφές με υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο. Και η σοκολάτα με υψηλή περιεκτικότητα σε κακάο, είναι μία από αυτές τις τροφές. Για ένα super τονωτικό ρόφημα, προτίμησε να φτιάξεις τη δική σου σπιτική ζεστή σοκολάτα με ακατέργαστη σκόνη κακάο. Αν θέλεις να το γλυκάνεις λίγο, πρόσθεσε γάλα αμυγδάλου και μέλι ή λίγο σιρόπι σφενδάμου.

10. Γάλα με χαμηλά λιπαρά

Γνωστό ως μία εξαιρετική πηγή ασβεστίου και βιταμίνης D, το γάλα μπορεί να μην έρχεται πρώτο στο νου ενός ενήλικα όταν μιλάμε για ροφήματα, αλλά τα χαμηλά λιπαρά και το αποβουτυρωμένο γάλα εξακολουθούν να είναι εξαιρετικές πηγές πρωτεΐνης και άλλων απαραίτητων μικροθρεπτικών συστατικών. Και αυτές οι ποικιλίες χαμηλών λιπαρών είναι οι καλύτερες επιλογές, επειδή περιέχουν πολύ λιγότερα κορεσμένα λιπαρά από το γάλα με μειωμένα λιπαρά ή το πλήρες γάλα.

Πηγή:ladylike.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *