Οργή καταναλωτών με Jumbo: Δείτε τι αποφάσισε ο Βακάκης

Jumbo: Μια απόφαση που δεν άρεσε καθόλου στους καταναλωτές πήρε το Jumbo, προκαλώντας… οργή!

Τα Jumbo έχουν κάνει σαφή την πρόθεση τους να μένουν ανοιχτά τις Κυριακές.

Η λειτουργία του καταστήματος τις Κυριακές οφείλετε σε ένα «παραθυράκι» του νόμου για τα καταστήματά της εταιρίας σε Πρέβεζα και Κατερίνη.

Η διοίκηση της Jumbo εξήγησε τους λόγους της απόφασης αυτής. Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας “εξετάζει το άνοιγμα καταστημάτων τις Κυριακές και σε άλλες περιοχές”

Όπως τονίζουν πηγές της εταιρείας, “ήδη επιτρέπεται υπό ορισμένες προϋποθέσεις το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές” επιπλέον. Σύμφωνα με τη διοίκηση “υπάρχει έντονο καταναλωτικό ενδιαφέρον”

Από την μεριά της η Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Ελλάδας, τονίζει πως.

“Η πάγια θέση της Συνομοσπονδίας είναι ότι τα εμπορικά καταστήματα δεν πρέπει να είναι ανοιχτά τις Κυριακές. Εκτός από τις περιοχές που ορίζει ο νόμος. Θα εξεταστεί η επίδοση των προτάσεων της Συνομοσπονδίας στο αρμόδιο Υπουργείο Ανάπτυξης”.

Jumbo: Το κόλπο Βακάκη για την εκτόξευση των εσόδων

Παράλληλα, σε μία κίνηση που λίγοι περίμεναν προχωρά ο Mr.Jumbo, Απόστολος Βακάκης, ο οποίος έχει σαν στόχο να απογειώσει τα κέρδη της αυτοκρατορίας του στα… ουράνια!

Στην αλλαγή της πολιτικής προμήθειας προϊόντων από την αγορά της Κίνας οδηγείται ο Απόστολος Βακάκης σύμφωνα με πληροφορίες.

Οι αγορές που κοιτά βρίσκονται στην Ευρώπη, έχουν χαμηλότερα μεταφορικά κόστη και παρέχουν φορολογικά κίνητρα.

Πρώτον, τα μεταφορικά κόστη από την Κίνα προς την Ευρώπη έχουν πολλαπλασιαστεί, με τα ναύλα να έχουν φτάσει στα ύψη και το εργατικό κόστος έχει αυξηθεί.

Ο κυριότερος όμως λόγος είναι οι παθογένειες που ανέδειξε η πανδημική κρίση.

Οι εφοδιαστικές αλυσίδες παρουσίασαν αρρυθμίες και τα προβλήματα τροφοδοσίας στις αγορές που δραστηριοποιείται η Jumbo ήταν έντονα.

Για όλους τους παραπάνω λόγους ο Απόστολος Βακάκης φέρεται προσανατολίζεται στην εύρεση νέων αγορών.

Προς αυτή την κατεύθυνση αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, όπως και η αγορά της Τουρκίας μοιάζουν δελεαστικές.

Βρίσκονται κοντά στις χώρες που δραστηριοποιείται η εταιρεία, παρέχουν σημαντικά κίνητρα για επενδύσεις, έχουν μειωμένη γραφειοκρατία και χαμηλό εργατικό κόστος.

Πάντως, δεν πρόκειται για μία πρακτική που δεν συνηθίζεται, καθώς πολλές εταιρείες μετά το ξέσπασμα της πανδημικής κρίσης μεταφέρουν τα εργοστάσιά τους προς τις κύριες αγορές που δραστηριοποιούνται.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η φαρμακοβιομηχανία, με εταιρείες του κλάδου να σκέφτονται να χρησιμοποιήσουν τα κίνητρα που δίνει η Ευρωπαϊκή Ένωση για επαναπατρισμό τους.

Εκτός όμως από αυτό τον κλάδο, εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο εμπόριο ειδών μόδας ακόμη και στην τεχνολογία ακολουθούν την ίδια πρακτική.

Η εισηγμένη σύμφωνα με πληροφορίες συνεχίζει και τον Ιούλιο τον ανοδικό ρυθμό πωλήσεων, με το εξάμηνο να κλείνει στο +12,4% από το αντίστοιχο του 2020.

Το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων και η σταδιακή αλλαγή της ψυχολογίας του καταναλωτικού κοινού οδηγούν στην οικονομική μεγέθυνση στις αγορές που δραστηριοποιείται.

Τον Ιούνιο καταγράφηκε αύξηση των πωλήσεων στην Ελλάδα, όμως ο ελεγχόμενος περιορισμός των εξαγωγών εμπορευμάτων της εταιρείας προς τις 6 χώρες που ο όμιλος έχει παρουσία μέσω συνεργασιών (Αλβανία, Κόσσοβο, Σερβία, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία και Μαυροβούνιο), οδήγησε τις καθαρές πωλήσεις της μητρική εταιρείας κατά τον Ιούνιο του 2021 -χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές- να παρουσιάσουν τελικά μικρή αύξηση κατά +1% περίπου, σε σχέση με τον Ιούνιο του 2020.

Στην αγορά της Ρουμανία στο εξάμηνο οι πωλήσεις έτρεξαν με ανάπτυξη 35%, ενώ στην Κύπρο ενισχύθηκαν κατά 16% και στη Βουλγαρία στο +18%.

Πηγή:fimes.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published.