Το TikTok ανακοίνωσε τρεις νέες διαφημίσεις
αγορών

.

Η μεγάλη κινεζική πλατφόρμα TikTok ανακοίνωσε ότι λανσάρει μια
νέα σουίτα εμπορικών διαφημίσεων που φέρει τον τίτλο Διαφημίσεις
Αγορών – Shopping Ads.

Στο πλαίσιο αυτό θα δοκιμαστούν τρεις επιμέρους νέες μορφές
διαφήμισης: των διαφημίσεων αγορών βίντεο, των διαφημίσεων με
λίστα καταλόγων και των Live διαφημίσεων αγορών.

Οι Video Shopping Ads θα τοποθετηθούν στη σελίδα “Για Εσάς” και
θα επιτρέπουν στους διαφημιστές να επισημαίνουν προϊόντα στη ροή
διαφημίσεων βίντεο. Η TikTok αναφέρει επίσημα ότι οι διαφημίσεις
Αγορών παρέχουν μια δυναμική εμπειρία με βάση την πρόθεση των
καταναλωτών να αγοράσουν κάτι. Οι διαφημίσεις αγορών βίντεο θα
δημιουργήσουν αυτόματα μια σελίδα προορισμού και είναι διαθέσιμες
σε επιλεγμένους διαφημιστές για δοκιμή.

Οι Catalog Listing Ads επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να
προβάλλουν τους καταλόγους προϊόντων τους σε όλη την εφαρμογή
και να επεκτείνουν την απήχησή τους προς συγκεκριμένα κοινά. Οι
διαφημίσεις με καταχωρίσεις καταλόγου δοκιμάζονται ήδη στις ΗΠΑ.


Οι Live Shopping Ads επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να
κατευθύνουν τους χρήστες από τη σελίδα “Για Εσάς” στη ζωντανή
εκδήλωσή τους, ώστε να μπορούν να συμμετέχουν και να αγοράζουν
προϊόντα. Δοκιμάζονται όπου είναι διαθέσιμο το TikTok Shop,
συμπεριλαμβανομένων του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ινδονησίας, της
Μαλαισίας, των Φιλιππίνων, της Σιγκαπούρης, της Ταϋλάνδης και του
Βιετνάμ.

Από την TikTok αναφέρουν ότι το 70% των χρηστών που ρωτήθηκαν,
δήλωσε ότι ήταν εύκολο να κάνουν αγορές μέσω διαφημίσεων που
σχετίζονται με αγορές. Το 56% από αυτούς δήλωσαν ότι το TikTok τους
βοήθησε να ανακαλύψουν νέα προϊόντα και brands και το 48% των
χρηστών εξέφρασαν ενδιαφέρον να κάνουν μια αγορά μέσω του TikTok.

Η εταιρεία, όσον αφορά στις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου,
επί του παρόντος υποστηρίζει e-shop που τρέχουν σε Shopify,
BigCommerce, WooCommerce και Ecwid.

Πηγή:infocom.gr