Έρχεται το KEP-ePass: Τέλος η γραφειοκρατία και οι ουρές

Το KEP-ePass θα εφαρμόζεται σε 31 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, ενώ προβλέπεται να επεκταθεί σύντομα και σε άλλα

rantevou.kep.gov.gr :Τη δυνατότητα να δεσμεύουν αριθμό προτεραιότητας για εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία σε 31 ΚΕΠ της χώρας έχουν πολίτες και επιχειρήσεις.

Πρόκειται για το KEP-ePass, το οποίο είναι διαθέσιμο μέσω του rantevou.kep.gov.gr και αποσκοπεί στην ταχύτερη, απλούστερη και καλύτερη εξυπηρέτηση από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών.

Με τον τρόπο αυτό, οι πολίτες μπορούν μέσω του υπολογιστή ή του κινητού τους τηλεφώνου:

• να προβαίνουν σε κράτηση αριθμού προτεραιότητας για την εξυπηρέτησή τους και
• να βλέπουν σε πραγματικό χρόνο ποιος αριθμός εξυπηρετείται και πόσος είναι ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής μέχρι να φτάσει η σειρά τους.

Το KEP-ePass εντάσσεται στο πλαίσιο του ψηφιακού εκσυγχρονισμού του δικτυού των ΚΕΠ, ξεκινώντας την πιλοτική του λειτουργία από 31 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, ενώ προβλέπεται να επεκταθεί σύντομα και σε άλλα ΚΕΠ. Η δράση υλοποιείται από τη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημοσίας Διοίκησης. Παράλληλα έχει εγκατασταθεί εξοπλισμός στον χώρο των ΚΕΠ ο οποίος περιλαμβάνει:

• εκδοτήρια αριθμών προτεραιότητας και

• οθόνες που εμφανίζουν τον τρέχοντα αριθμό προτεραιότητας.

Η διαχείριση και η κλήση των αριθμών προτεραιότητας από τους υπαλλήλους των ΚΕΠ θα γίνεται μέσα από το περιβάλλον της Πλατφόρμας Επισκέψεων ΚΕΠ, σε ειδική ενότητα που έχει προστεθεί.

Η διαδικασία κράτησης αριθμού προτεραιότητας είναι ιδιαίτερα απλή:

  • 1. Αρχικά, ο πολίτης εισέρχεται στο rantevou.kep.gov.gr με τους κωδικούς του στο Taxisnet και επιλέγει «Νέο ραντεβού», προσδιορίζοντας τον νομό και τον δήμο όπου επιθυμεί να εξυπηρετηθεί.
  • 2. Στη συνέχεια, επιλέγει το κατάστημα που τον εξυπηρετεί από τη λίστα των διαθέσιμων ΚΕΠ. Τα ΚΕΠ που εντάσσονται στη δράση KEP-ePass έχουν την ένδειξη «ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ».
  • 3. Ακολουθώντας τα βήματα στην πλατφόρμα, στην οθόνη εμφανίζονται ο πρώτος διαθέσιμος αριθμός προτεραιότητας, ο αριθμός που εξυπηρετείται εκείνη τη στιγμή και ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής.
  • 4. Πατώντας «Επιβεβαίωση» και εισάγοντας τα στοιχεία επικοινωνίας του (ονοματεπώνυμο τηλέφωνο και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), ο πολίτης λαμβάνει email με τα στοιχεία της κράτησής του.

Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα επισκέψεων στα ΚΕΠ rantevou.kep.gov.gr είναι διαθέσιμη για περισσότερο από έναν χρόνο. Αρχικά, η πλατφόρμα έδινε τη δυνατότητα στον πολίτη να προγραμματίζει ραντεβού για εξυπηρέτηση από ΚΕΠ σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα. Από το τέλος Ιουνίου η πλατφόρμα αναβαθμίστηκε, παρέχοντας επιπλέον τη δυνατότητα του ePass.
Τα 31 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών που έχουν ενταχθεί στην πιλοτική λειτουργία του KEP-ePass είναι τα εξής:
• ΚΕΠ Ακαδημίας (Δήμος Αθηναίων)
• ΚΕΠ Ν. Κόσμου (Δήμος Αθηναίων)
• ΚΕΠ Πετραλώνων (Δήμος Αθηναίων)
• ΚΕΠ Σεπολίων (Δήμος Αθηναίων)
• ΚΕΠ Πατησίων (Δήμος Αθηναίων)
• ΚΕΠ Πλ. Βικτωρίας (Δήμος Αθηναίων)
• ΚΕΠ Αμπελοκήπων (Δήμος Αθηναίων)
• ΚΕΠ Κυψέλης (Δήμος Αθηναίων)
• ΚΕΠ Συντάγματος (Δήμος Αθηναίων)
• Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Πειραιά
• Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Αχαρνών
• Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Νέας Σμύρνης
• Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Θεσσαλονίκης
• Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Πατρέων
• Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Ζακύνθου
• Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Ελευσίνας
• Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Κιλκίς
• Παράρτημα ΚΕΠ Δήμου Γλυφάδας
• Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Περιστερίου
• Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Χανίων
• Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Κορυδαλλού
• Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Χαλκιδέων
• Παράρτημα ΚΕΠ Δήμου Παλαιού Φαλήρου
• Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Κηφισίας
• Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Ρόδου
• Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Νάξου
• Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Ζωγράφου
• Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Παλλήνης
• Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Μεταμόρφωσης
• Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου
• Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Τρικάλων