Η μικρή περιπέτεια ενός καταστηματάρχη στη Γαλλία για να αλλάξει την (ψεύτικη) εικόνα που έδιναν για την επιχείρησή του στο δημοφιλές σάιτ

Αλλοι κάνουν ό,τι μπορούν για να πάρουν μερικά καλά αστεράκια στο TripAdvisor και άλλοι ό,τι μπορούν για να πείσει το σάιτ να γράψει και κάτι σωστό.

Οπως ένας ιδιοκτήτης καφέ στο Σαν-Μαλό της Βρετάνης στη Γαλλία, το κατάστημα του οποίου έπαιρνε καλή βαθμολογία για τα πιάτα του από τους ταξιδιώτες από γράφουν κριτικές στην ιστοσελίδα. Μόνο που το «La Java» δεν σερβίρει φαγητό.

Για κάποιο λόγο οι ταξιδιώτες έλεγαν ότι σερβίρει υψηλής ποιότητας φαγητά, γράφουν οι Times.

Ο ιδιοκτήτης του «La Java» ζήτησε επίμονα από το TripAdvisor να αφαιρέσει το κατάστημα από τα εστιατόρια του Σαν-Μαλό, αλλά η εταιρεία τον αγνόησε.

Ετσι προσπάθησε να την κερδίσει με το όπλο της, τις κριτικές και ειδικά τις καλές κριτικές. Οι ενθουσιώδεις τακτικοί πελάτες έγραφαν τόσο καλά λόγια για την (ανύπαρκτη) κουζίνα του «La Java» ώστε το εκτόξευσαν από την θέση 112 στη θέση 4 για το Σαν-Μαλό.

Δυστυχώς ο κ. Σαμουά, ο ιδιοκτήτης δεν φαίνεται να κερδίζει τον αγώνα. Σήμερα 29 Ιουλίου, όπως φαίνεται στη φωτογραφία πιο πάνω, το κατάστημά του είναι καταχωρημένο και στα καφέ και στα εστιατόρια, αλλά το Trip Advisor προειδοποιεί ότι αναστέλλει προσωρινά τη δυνατότητα για νέες κριτικές – θα λέγαμε μια μικρή νίκη.

Πηγή: Protagon.gr

About Post Author

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours