Η δράση της ξεκίνησε με τη δρομολόγηση του «Άγιος Γεράσιμος» στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη. Μέχρι τότε η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κεφαλονιάς γινόταν μέσω του Πειραιά.
Το 1960 η οικογένεια Στρίντζη και η οικογένεια Παγουλάτου τόλμησαν να ξεκινήσουν την σύνδεση της Κεφαλονιάς με την Πάτρα.
Φυσικά το εγχείρημα στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία.
Πέντε χρόνια μετά, στα 1965, η δρομολόγηση του νεότευκτου «Κεφαλληνία» θα αποτελούσε την απαρχή μίας χρυσής εποχής.
Στα τέλη της δεκαετίας του ’90 η Strintzis Lines μοιάζει να είναι παντοδύναμη.
Στα τέλ, όμως, του καλοκαιριού του ’99 το 38% της Strintzis Lines πέρασε στις Επιχειρήσεις Αττικής και στη συνέχεια η εξαγορά ολοκληρώθηκε μέσα στον Απρίλιο του 2000.
Η οικογένεια Στρίτζη επέστρεψε ξανά, ωστόσο. Το 2003 ιδρύεται η Strintzis Ferries ξανά από τους αδελφούς Παναγή, Κωστα, Μπάμπη και τον Διονύση Στρίντζη. Η έδρα της ήταν το λιμάνι του Πειραιά και τα κεντρικά της γραφεία βρισκόταν στο Μαρούσι. Το λογότυπο της και τα σινιάλα των πλοίων της είχαν το αρχικό γράμμα Σ το οποίο συμβόλιζε το αρχικό γράμμα της λέξης Strintzis.
«Έφυγε ένας πραγματικός άρχοντας της ναυτιλίας και συνιδρυτής της Strintzis Lines. Τίμησε την ελληνική ναυτιλία όσο ελάχιστοι. Γενναιόδωρος με τους εργαζομένους τους, μποέμης με τους φίλους του και καρδιοκατακτητής. Άρχοντας στην εμφάνιση αλλά γεμάτος και από ψυχική καλοσύνη. Ο Παναγής ήταν φίλος μου. Πραγματικός φίλος.. Καλό σου ταξίδι άρχοντα», έγραψε στο Facebook ο καλός φίλος του Παναγή Στρίντζη και επικοινωνιολόγος Παύλος Παπαδάτος, ο οποίος έκανε γνωστή την είδηση του θανατού του εφοπλιστή.
+ There are no comments
Add yours