Την κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης για τους μισθωτούς του δημοσίου τομέα και τους συνταξιούχους, ζητά το προεδρείο της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων. Σε ανακοίνωση τους επισημαίνουν ότι από την εισφορά αλληλεγγύης απαλλάσσονται πλέον οι ιδιωτικοί υπάλληλοι, οι ελεύθεροι επαγγελματίες και άλλες κατηγορίες, αφήνοντας μόνο αυτή των δημοσίων υπαλλήλων και των συνταξιούχων να φέρει το βάρος και να οφείλει να την καταβάλλει. Ολόκληρη η ανακοίνωση: About Post Author Στάθης Παπούλιας Δημοσιογράφος See author's posts Post navigation Σβήνει το πρόστιμο για όσους δεν μάζεψαν e-αποδείξεις; Μείωση ενοικίου: Ποιοι είναι δικαιούχοι – Τι ποσά θα λάβουν