Η Αίθουσα Τέχνης «αγκάθι – κartάλος» οργάνωσε και παρουσιάζει την ατομική έκθεση ζωγραφικής του Πάνου Ρήγα με τίτλο
Εγκαίνια
Σάββατο 9 Δεκεμβρίου
18:00 – 21:00
Διάρκεια έκθεσης: έως 30 Δεκεμβρίου 2023
Η έκθεση περιλαμβάνει 29 λάβαρα και μια σειρά από ακουαρέλες όπου τα σύμβολα εντίθενται σε φανταστικά τοπία μαζί με τα Μυστικιστικά Πλάσματα.
Με τα λόγια του εικαστικού
Το κάθε σύμβολο παρουσιάζεται με διττή απεικόνιση, ορατή και σημαινόμενο και με τριπλή σημασιολογία που αποτελεί και το χαρακτηριστικό του.Όλο αυτό στη συνέχεια δημιουργεί ένα συναίσθημα φόρτου επί της συγκεκριμένης αλληγορικής σημασίας, διάφορης έντασης, που αποτελεί και τον επ΄ αυτού του συμβόλου ψυχισμό. Το σύμβολο είναι η βάση της επικοινωνίας μεταξύ δύο ή περισσότερων υποκειμένων.Βιογραφικό Ο Πάνος Ρήγας γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε Ζωγραφική, Σκηνογραφία και Γραφιστική στην Αθήνα και το Άμστερνταμ. Δουλεύει σαν creative director στην Διαφήμιση και την Επικοινωνία. Αυτή είναι η τρίτη του ατομική έκθεση στο Αγκάθι. |
Συνεπώς το κάθε σύμβολο αποτελεί μέσον επικοινωνίας και απευθύνεται στην καθαρά διανοητική λειτουργία της ανθρώπινης σκέψης, βοηθά δε στην αποτύπωση και την απομνημόνευση ενός νοήματος. .και λαμβάνει έννοια από το ιστορικό και θρησκευτικό πλαίσιο που το περιβάλλει.Τα Σύμβολα απέκτησαν μεγάλη διάδοση και μεγάλη χρήση από τους μεσαιωνικούς χρόνους ως θρησκευτικά, αλχημιστικό, μυστικιστικά και φυσικά πολιτικά και ιδεολογικά γενικότερα απεικονιστήκαν ευρέως σε χειρόγραφα και τυπικά με τις μεθόδους αποτύπωσης της εποχής, (γκραβούρα, ξυλογραφία, μονοτυπία) και ανάλογα με την αισθητική και την τεχνοτροπία της. |
Σε αυτή την εικαστική μου πρόταση έχω πάρει τα σύμβολα με τα οποία έχω ασχοληθεί τελετουργικά και ιδεολογικά και τα έχω επανασχεδιάσει με μια προσωπική και σύγχρονη τεχνοτροπία κοιτώντας την γενική συμβολική τους έννοια και νόημα, αλλά και την προσωπική και εις βάθος επιρροή πάνω μου, αλλά και την επανεύρεσή τους με προσωπικά ιδεολογικά στοιχεία και αναφορές.Μετά το αρχικό μολύβωμα της ιδέας τα σύμβολα σχεδιάστηκαν σε illustrator, τυπώθηκαν μεταξοτυπικά σε καμβά και έγινε επέμβαση με ακρυλικά χρώματα. Τα έργα παρουσιάζονται σε μορφή λαβάρων πού είναι και η κατεξοχήν μορφή χρήσης τους. |