Νέα εργασιακά “ήθη και έθιμα” δημιουργούν ορισμένοι ανεκδιήγητοι επιχειρηματίες στις Η.Π.Α..
Ο ιδρυτής και CEO μιας ραγδαία αναπτυσσόμενης νεοφυούς εταιρείας λογισμικού απέλυσε σε απευθείας σύνδεση μαζί τους, μέσω τηλεδιάσκεψης στο ZOOM, 900 από τους εργαζόμενους της εταιρείας, στο “πλαίσιο της γενικότερης αναθεώρησης των μελλοντικών δραστηριότητων της’.
“Επικοινωνώ μαζί σας και φοβάμαι ότι δεν έχω ευχάριστα νέα”, είπε ξεκινώντας να μιλάει στους 900 υπαλλήλους του ο Vishal Gal , ο οποίος διευθύνει την Better.com.
“Αν συμμετέχετε σε αυτή την τηλεδιάσκεψη, ανήκετε στο γκρουπ των υπαλλήλων της εταιρείας οι οποίοι απολύονται άμεσα”, είπε στη συνέχεια ψυχρά στους εμβρόντητους εργαζόμενους ο αδίστακτος εργοδότης.
Ο Gal δεν σταμάτησε εκεί. αλλά συνέχισε τις πρωτοφανεις δικαιολογίες προς τους υπαλλήλους, λέγοντας τους ότι “μέσα του κλαίει, δεν είναι η πρώτη φορά που βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση να κάνει περικοπές στην εταιρεία, αλλά αυτό επιβάλλει η επιχειρηματική συγκυρία της εποχής και οι προοπτικές της μελλοντικής ανάπτυξης της better.com.
Προσπαθώντας μάλιστα να “χρυσώσει το χάπι” στους 900 απολυμένους , τους είπε ότι θα εισπράξουν όχι μόνο τη νόμιμη αποζημίωση τους, αλλά και μπόνους αποχώρησης.
Ένας από τους πρώην, πλέον υπαλλήλους της εταιρείας, είπε μιλώντας στον guardian.co.uk ότι ένιωσε “‘ένα σκοπίδι που απλώς το πετάς στον κάλαθο των αχρήστων”.
Οι “σε απευθείας σύνδεση” εκατοντάδες απολύσεις έκαναν το γύρο του διαδικτύου προκαλώντας σάλο. Επιπλέον η better.com είδε τη μετοχή της στο Χρηματιστήριο να κατακρυμνήζεται.
Έτσι, λίγες ημέρες μετά ο ιδιοκτήτης της εταιρείας αναγκάστηκε να υπαναχωρήσει στην αρχική του απόφαση, ζητώντας δημοσίως συγγνώμη, με νέα ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
“Θέλω να ζητήσω συγγνώμη για τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκα τις απολύσεις την περασμένη εβδομάδα. Δεν κατάφερα να επιδείξω τον απαιτούμενο σεβασμό και την εκτίμηση στους ανθρώπους που συνεισέφεραν στην Better.com”, έγραψε.
“Πήρα την απόφαση προχωρήσω σε απολύσεις, αλλά η επικοινωνία δεν έγινε με τον σωστό τρόπο. Πράττοντας έτσι, σας ντρόπιασα” συνέχισε και πρόσθεσε:
“Ο τρόπος με τον οποίο κοινοποίησα την είδηση χειροτέρευσε μια ήδη δύσκολη κατάσταση. Λυπάμαι βαθιά και δεσμεύομαι να διδαχθώ από την κατάσταση”.
“Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ευγνώμων για όλα όσα καταφέρατε στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών”, κατέληξε.
Πηγή:thetoc.gr
+ There are no comments
Add yours