Όταν πραγματοποιείτε κάποιο ταξίδι, πιθανότατα να ψάχνετε εστιατόρια για να δοκιμάσετε την ντόπια κουζίνα. Ωστόσο, αν θέλετε να γνωρίσετε πραγματικά τον τόπο πρέπει να κατευθυνθείτε προς ένα άλλο μέρος.

Ο Michael Soud, συνιδρυτής του Travel Insighter, έχει επισκεφθεί 106 χώρες. Σε όποιο μέρος και αν πηγαίνει ταξίδι, φροντίζει να επισκέπτεται τα σούπερ μάρκετ. «Μια επίσκεψη σε ένα σούπερ μάρκετ είναι μια ανθρωπολογική εμπειρία κάθε φορά», δήλωσε σε συνέντευξη του στην Jamie Davis Smith της ιστοσελίδας HuffPost. «Υπάρχουν άπειρα προϊόντα που μπορεί να βρίσκονται στα ράφια ενός σούπερ μάρκετ, οπότε η επιλογή που κάνει το σούπερ μάρκετ είναι η καλύτερη εικόνα για το τι εκτιμά μια τοπική κοινότητα».

Ελέγχει πάντα το διάδρομο με τα κατεψυγμένα τρόφιμα, διότι «πάντα, αν κάτι έχει μετατραπεί σε κατεψυγμένο τρόφιμο, είναι ένα τοπικό βασικό προϊόν», ανέφερε.

Φωτογραφία: Joan Tran | Unsplash | Ιαπωνία

Ταξίδι στην αυθεντικότητα

Τα σούπερ μάρκετ «είναι κάτι περισσότερο από απλοί χώροι για ψώνια. Είναι πολιτιστικοί πυρήνες. Προσφέρουν γνώσεις για την τοπική ζωή και είναι διασκεδαστικά», δήλωσε ο Abdellah Bouraihan, ξεναγός της Intrepid στο Μαρόκο, ο οποίος πηγαίνει τακτικά τις ομάδες του σε τοπικά σούπερ μάρκετ. Ο Bouraihan πιστεύει ότι αυτές οι επισκέψεις αποτελούν σημαντικό μέρος της γνωριμίας με τον τοπικό πολιτισμό. Εξήγησε ότι η επίσκεψη σε σούπερ μάρκετ παρέχει στους ταξιδιώτες «μια αυθεντική γεύση από την καθημερινή ζωή των ντόπιων και τους επιτρέπει να δουν πώς ψωνίζουν οι άνθρωποι, ποια προϊόντα είναι δημοφιλή και το κόστος των καθημερινών ειδών». Πρόσθεσε ότι είναι επίσης ένα εξαιρετικό μέρος για να αγοράσετε σνακ, μπαχαρικά και αγαθά που δεν θα βρείτε σε τυπικά τουριστικά καταστήματα που απευθύνονται σε ξένους.

Ο Bouraihan πιστεύει επίσης ότι τα σούπερ μάρκετ προσφέρουν μια καλή εικόνα για το πώς έχουν εξελιχθεί οι γαστρονομικές προτιμήσεις. «Οι τύποι ψωμιού, τα μπαχαρικά και οι ελιές στα μαροκινά σούπερ μάρκετ δεν παρουσιάζουν μόνο τις γαστρονομικές προτιμήσεις της χώρας, αλλά και το πώς ο νεωτερισμός συνδυάζεται με την παράδοση», δήλωσε ο Bouraihan. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι αυτά τα παραδοσιακά είδη παρουσιάζονται συχνά μαζί με τρόφιμα από κάθε γωνιά του κόσμου που έχουν βρει το δρόμο τους προς το Μαρόκο, εξήγησε. Επιπλέον, του αρέσει ότι η επίσκεψη σε ένα σούπερ μάρκετ είναι ένας γρήγορος, οικονομικός τρόπος για να γνωρίσουν οι ταξιδιώτες μια ποικιλία τοπικών σπεσιαλιτέ, ειδικά αν βρίσκονται στη χώρα μόνο για μικρό χρονικό διάστημα.

Φωτογραφία: Peter Bond | Unsplash | Αμερική

Mαγειρικές ικανότητες

Πολλοί επαγγελματίες σεφ, όπως η Amanda K. Lindquist, executive chef στο Wailea Beach Resort και το Marriott Culinary Council Lead στο Μάουι, φροντίζει να ψωνίζει από τα σούπερ μάρκετ όταν ταξιδεύει. «Έχει πραγματικά εμπλουτίσει το μαγειρικό μου στυλ καθώς και διευρύνει τους ορίζοντές μου», δήλωσε η ίδια. Η Lindquist τρώει σε πολλά εστιατόρια όταν ταξιδεύει, αλλά λέει ότι το να πηγαίνει σε σούπερ μάρκετ της επιτρέπει να κατανοεί καλύτερα την τοπική κουζίνα και της παρέχει πρόσθετη έμπνευση για τη δική της μαγειρική. Έχει επίσης ανακαλύψει μπαχαρικά στα σούπερ μάρκετ του εξωτερικού που δεν είχε συναντήσει πριν. Αυτό έχει βελτιώσει τη μαγειρική της στο σπίτι και στη δουλειά.

Φωτογραφία: Alana Harris | Unsplash | Γαλλία

*Με πληροφορίες από: HuffPost | Κεντρική φωτογραφία θέματος: Maxim Makarov

About Post Author

You May Also Like

More From Author