Ο Σαρλ Λεκλέρ και η Ferrari θριάμβευσαν στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στην Formula 1 μετά από τρομερές μάχες του Μονεγάσκου με τον Φερστάπεν στην πίστα του Μπαχρέιν. Δεύτερος ο ομόσταυλός του, Κάρλος Σάινθ, φιάσκο για την Red Bull, τρίτος ο Χάμιλτον.

Η Ferrari επιβεβαίωσε με τον πλέον πανηγυρικό τρόπο την επιστροφή της στη μάχη της κορυφής και των τίτλων της Formula 1, καθώς ο Σαρλ Λεκλέρ είχε τον πλήρη έλεγχο του πρώτου GP της χρονιάς στο Μπαχρέιν για να κατακτήσει την πρώτη νίκη του ίδιου και της Scuderia μετά το 2019.

Ο Μονεγάσκος κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Μαξ Φερστάπεν στις τρεις προσπάθειες του Ολλανδού κάνει το undercut με ισάριθμα πιτ-στοπς (βάζοντας την ίδια μαλακή-μέση-μαλακή γόμα αντίστοιχα με τον Ολλανδό).

Στα δύο πρώτα ο Λεκλέρ επέστρεψε στην πίστα οριακά μπροστά από τον πρωταθλητή, αλλά κατάφερε να διατηρήσει την πρωτοπορία. Ειδικά μετά το πρώτο πιτ-στοπ οι δύο διεκδικητές της νίκης είχαν μια εκθαμβωτική μονομαχία, στην οποία ο Φερστάπεν πέρασε δύο φορές, αλλά ο Λεκλέρ ανέκτησε άμεσα την πρώτη θέση. Ο Ολλανδός προσπάθησε και για τρίτη φορά, αλλά κατέληξε να έχει ένα έντονο μπλοκάρισμα που κατέστρεψε αυτό το σετ ελαστικών του.

Η μεγάλη μονομαχία του Λεκλέρ με τον Φερστάπεν

Ο Φερστάπεν και η RBR αποφάσισαν να κάνουν και τρίτο πιτ-στοπ, χωρίς να έχουν τίποτα να χάσουν, βάζοντας τη μαλακή γόμα για να επιτεθούν στον Λεκλέρ – καθώς ο Μονεγάσκος φαινόταν ότι θα διατηρούσε τον έλεγχο του αγώνα μέχρι τέλους. Η Ferrari δεν το έκανε αμέσως, διότι ο Φερστάπεν επέστρεψε στην πίστα περίπου 30 δευτερόλεπτα πίσω από τον Λεκλέρ.

Όμως πολύ γρήγορα άλλαξαν και πάλι τα δεδομένα, καθώς η φωτιά στον κινητήρα της Alpha Tauri του Πιέρ Γκασλί έβγαλε στην πίστα το όχημα ασφαλείας, και οι διαφορές μηδενίστηκαν. Ο Λεκλέρ μπήκε άμεσα για να βάλει και αυτός τη μαλακή γόμα, και πλέον ο Ολλανδός απέκτησε μια ανέλπιστη ευκαιρία ακόμη για τη νίκη.

Ο πρωτοπόρος της Ferrari κατάφερε να διατηρήσει την πρωτοπορία με άνεση μετά την αποχώρηση του οχήματος ασφαλείας, αλλά τότε ο Φερστάπεν άρχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα με το σύστημα διεύθυνσης της RB18. Έτσι, σύντομα ο Σάινθ κατάφερε να τον περάσει για τη 2η θέση, και δευτερόλεπτα μετά ο Ολλανδός αναγκάστηκε να επιστρέψει στα πιτς και να εγκαταλείψει, τρεις γύρους πριν την καρό σημαία.

Ο Πέρεζ έμεινε στο τέλος να αμύνεται από τον Λιούις Χάμιλτον για τη μάχη της 3ης θέσης. Ο Βρετανός, προσπαθώντας -προφανώς με αυξημένη άντωση, για να λύσει η ομάδα το πρόβλημα των αναπηδήσεων- έχανε την επαφή με τον Μεξικανό στις ευθείες.

Η εγκατάλεψη του Πέρεζ στον τελευταίο γύρο

Όμως, στον τελευταίο γύρο ο Πέρεζ έχασε εντελώς την ισχύ του κινητήρα πάνω στην πρώτη δεξιά στροφή, έκανε τετ-α-κε και έμεινε ακινητοποιημένος εκεί και φυσικά εγκατέλειψε – ολοκληρώνοντας το δραματικό φινάλε του αγώνα του Σακίρ για την RBR.

Την πρώτη εξάδα έκλεισε ο Τζορτζ Ράσελ με την έτερη Mercedes και οι Κένιβ Μάγκνουσεν και Βάλτερι Μπότας, που επιβεβαίωσαν την αναγέννηση των Haas και Alfa Romeo αντίστοιχα. Η πρώτη εξάδα είχε τέσσερις κινητήρες της Ferrari, με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό.

Η κατάταξη του πρώτου αγώνα

Πηγή:sport24.gr

About Post Author

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours