Ο Κάρλος Σάινθ κατάφερε να πάρει την πρώτη νίκη της καριέρας του βλέποντας την καρό σημαία στο GP της Μεγάλης Βρετανίας. Δεύτερος ο Πέρεζ με εκπληκτική οδήγηση και τρίτος ο Χάμιλτον που άφησε εκτός βάθρου τον Λεκλέρ.
Ο αγώνας του GP της Μεγάλης Βρετανίας δεν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς εξαιτίας του ατυχήματος του Τσόου. Ωστόσο, το Grand Prix στο Σίλβερστοουν προσέφερε συγκινήσεις και σασπένς έως το φινάλε. Ο Κάρλος Σάινθ κατάφερε να πάρει την πρώτη νίκη της καριέρας του εκμεταλλευόμενος την κακή στρατηγική που ακολούθησε ο Σαρλ Λεκλέρ, ο οποίος τερμάτισε στην 4η θέση αν και προπορευόταν πριν από την εγκατάλειψη του Οκόν στον 39ο γύρο.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ, παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε από την αρχή του αγώνα, εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο το μονοθέσιο του και την στρατηγική της Red Bull για να ανέβει στην 2η θέση προς το φινάλε. Επικές μάχες έδωσε και ο Χάμιλτον, ο οποίος ανέβηκε στο βάθρο για δεύτερη συνεχόμενη φορά. Έχασε έδαφος ο Φερστάπεν, που ολοκλήρωσε τον αγώνα 7ος εξαιτίας προβλημάτων στο μονοθέσιο του.
Πού κρίθηκε η νίκη
Στην επανεκκίνηση του αγώνα μετά το σοβαρό ατύχημα του Τσόου, έγινε μεγάλη μάχη ανάμεσα στους πρωτοπόρους. Ο Σάινθ κατάφερε να κρατήσει δεύτερο τον Φερστάπεν, ενώ επαφή είχαν οι Λεκλέρ – Πέρεζ, με τον Μεξικανό να μπαίνει στα pits με πρόβλημα και να βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις. Στον 9ο γύρο ο Σάινθ έχασε τα ηνία από τον Φερστάπεν προσωρινά.
Συγκεκριμένα, ο Ολλανδός αντιμετώπισε πρόβλημα στο μονοθέσιό του και συγκεκριμένα στο πίσω μέρος του αμαξώματος. Αρχικά νόμιζε πως πρόκειται για κλατάρισμα, ωστόσο το ζήτημα παρέμενε και μετά την αλλαγή. Ως εκ τούτου η μάχη μεταφέρθηκε μεταξύ του Σάινθ και του Λεκλέρ, με τον Χάμιλτον να παραμένει κοντά. Μετά τις αλλαγές ελαστικών, ο Ισπανός συνέχιζε μπροστά από τον Λεκλέρ, αλλά ο επτά φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής αργούσε να μπει στα pits, θέλοντας να δημιουργήσει πλεονέκτημα.
Μετά την επιστροφή της Scuderia στην κορυφή, στον 30ο γύρο η Ferrari έδωσε την εντολή: να αφήσει τον Λεκλέρ να περάσει, καθώς ο Σάινθ δεν πέτυχε το στόχο χρόνου που η ομάδα του έθεσε στον τελευταίο γύρο. Λίγο νωρίτερα είχαν ενημερωθεί οι δύο οδηγοί πως είναι ελεύθεροι να παλέψουν. O Mονεγάσκος πέρασε πρωτοπόρος, με τον Χάμιλτον να πέφτει στην 3ην θέση μετά το pit stop.
Στον 40ο γύρο ο Οκόν εγκατέλειψε και προκάλεσε αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Σάινθ και ο Χάμιλτον έβαλαν softs και ήταν έτοιμοι για επίθεση προς το φινάλε. Αυτή ήταν και η απόφαση που έκρινε τον αγώνα. Ο Ισπανός, παρά τις εντολές να κρατήσει απλώς πίσω τον Βρετανό της Mercedes, έδωσε τη μάχη του και ήταν νικητής. Την ίδια ώρα ο Πέρεζ προσπέρασε τον Χάμιλτον και πίεζε τον Λεκλέρ, τον οποίο προσπέρασε για τη δεύτερη θέση, με τους τρεις να δίνουν επική μάχη.
Τελικά ο Μονεγάσκος δεν κατάφερε να κρατήσει ούτε την τρίτη θέση, με τον επτά φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή να ανεβαίνει στο βάθρο. Καταστροφική στρατηγική για τον Λεκλέρ, μεγάλη νίκη για τον Σάινθ.
Η φάση του αγώνα
Η φάση του αγώνα δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από το τρομακτικό ατύχημα στην πρώτη εκκίνηση του αγώνα. Ο Γκασλί χώθηκε ανάμεσα σε Ράσελ και Τσόου. Είχε επαφή με το μονοθέσιο του Βρετανού, ο οποίος έχασε τον έλεγχο και έπεσε πάνω στην Alfa Romeo, η οποία αναποδογύρισε.
Η κόκκινη σημαία βγήκε και άπαντες ανησυχούσαν, για την υγεία του Κινέζου. Έπειτα από αρκετή ώρα υπήρξε η ενημέρωση πως έχει τις αισθήσεις του και βρίσκεται στο ιατρικό κέντρο. Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε και ο Άλμπον, ο οποίος είχε επίσης περιστατικό.
Ο αγώνας επανεκκίνησε με standing start μετά από περίπου 50 λεπτά, με την σειρά των κατατακτηρίων, παρότι ο Φερστάπεν είχε περάσει τον Σάινθ. Ο λόγος ήταν πως δεν είχαν ολοκληρώσει όλα τα μονοθέσια τον πρώτο γύρο πριν από την κόκκινη σημαία.
Τι ακολουθεί
H Formula 1 συνεχίζει χωρίς… ανάσα. Μετά το GP της Μεγάλης Βρετανίας το πρωτάθλημα παραμένει στην Ευρώπη για την 11η στροφή. Συγκεκριμένα, στην έδρα της Red Bull στην Αυστρία.
Το τριήμερο ξεκινάει στις 8 Ιουλίου με τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές, αλλά και τις κατατακτήριες. Το Σάββατο (9/7) το μενού περιλαμβάνει sprint race, με τον κύριο αγώνα να διεξάγεται την Κυριακή (10/7).
Πηγή:sport24.gr