Ο Αστέρας Βουλιαγμένης και 9 ακόμη ελληνικά ξενοδοχεία στα κορυφαία καταλύματα του Forbes για το 2023

Έντονο άρωμα Ελλάδας έχει η λίστα του Forbes με τους νικητές των Star Awards για το 2023, που αποκαλύπτει τα καλύτερα ξενοδοχεία, εστιατόρια, σπα και -για πρώτη φορά- κρουαζιέρες στον κόσμο, καθώς περιλαμβάνει συνολικά 10 ελληνικά ξενοδοχεία.

Το ντεμπούτο της στη λίστα κάνει για πρώτη φορά με ένα πεντάστερο ξενοδοχείο και η Αθήνα, χάρη στο Four Seasons Astir Palace Hotel Athens, όμως από τη λίστα δεν λείπουν φυσικά και κορυφαία τουριστικά καταλύματα αρκετούς ακόμη δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας.

Πιο συγκεκριμένα, εκτός από το Four Seasons Astir Palace, η φετινή λίστα Star Awards 2023 του Forbes περιλαμβάνει επίσης ακόμη 3 πεντάστερα ξενοδοχεία και συγκεκριμένα δύο στη Σαντορίνη, το Katikies Santorini και Andronis Luxury Suites και το Katikies Mykonos στη Μύκονο.

Ακολουθούν δύο ξενοδοχειακές μονάδες τεσσάρων αστέρων στη Σαντορίνη: το Santorini Secret Suites & Spa και το Grace Hotel Santorini, καθώς και τέσσερα προτεινόμενα ελληνικά ξενοδοχεία, το Μεγάλη Βρετανία και το King George στην Αθήνα, το Kouros Hotel & Suites στη Μύκονο και το Angsana Corfu Resort & Spa στην Κέρκυρα.

Συνολικά, στη φετινή λίστα του Forbes με τα κορυφαία καταλύματα του πλανήτη έχουν κάνει το ντεμπούτο τους σε όλο τον κόσμο 48 νέα ξενοδοχεία πέντε αστέρων, 64 νέα καταλύματα τεσσάρων αστέρων και 45 νέα προτεινόμενα ξενοδοχεία. Επίσης, παρουσία εξασφάλισαν για πρώτη φορά φέτος και αρκετές χώρες -όπως η Σουηδία, η Νορβηγία, η Δανία, η Τυνησία και η Κύπρος.

Για να καταρτίσουν την 65η ετήσια λίστα Star Awards τα “λαγονικά” του Forbes Travel Guide επισκέφθηκαν ινκόγκνιτο ξενοδοχεία και κρουαζιερόπλοια, δείπνησαν σε εστιατόρια και απόλαυσαν τις υπηρεσίες σπα κορυφαίων καταλυμάτων, αξιολογώντας το επίπεδό τους βάσει 900 αυστηρών προτύπων που καλύπτουν από την παροχή πολυτελών υπηρεσιών -όπως εάν ένα δωμάτιο έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου ή εάν οι επιλογές τροφίμων και ποτών δίνουν έμφαση στην εμπειρία του επισκέπτη- έως πιο παραδοσιακά στοιχεία, όπως π.χ. τη διακόσμηση και την προσοχή που δίνει το προσωπικό στον επισκέπτη. 

Το 70% της βαθμολογίας κάθε καταλύματος βασίζεται στην εξυπηρέτηση που προσφέρει -κυρίως στην εμπειρία των επισκεπτών, που αποτελεί ένα νέο κριτήριο- ενώ το υπόλοιπο 30% αφορά την ποιότητα και την κατάσταση των εγκαταστάσεών του.

Πηγή:capital.gr

About Post Author