Ο συγκοινωνιολόγος Γιώργος Γιαννής, ο καθηγητής που έκανε την μελέτη για τον Μεγάλο Περίπατο της Αθήνας, μίλησε στην εκπομπή του Γιώργου Χουδαλάκη, του Ιωσήφ Καλαμαράκη και της Στεφανίας Κασίμη, στον Realfm 97,8 και ζήτησε λίγη υπομονή από τους πολίτες της Αθήνας. “Παρακολουθούμε στενά την κυκλοφορία, δεν είναι σωστό επιστημονικά να βγάζουμε συμπεράσματα με στοιχεία μόνο μιας ημέρας. Βλέπουμε ότι σήμερα είναι καλύτερα από χθες. Ειδικά χθες η συγκοινωνιακή επιβάρυνση σε όλους τους άξονες ήταν όπως την είχαμε προβλέψει με εξαίρεση τον μεγάλο άξονα από την Συγγρού, όπου υπήρχε και ένα ζήτημα με την Όλγας, την οποία το google maps την έδινε ανοιχτή και υπήρχε αυτή η παρανόηση στους οδηγούς. Με αποτέλεσμα να έχει μια ουρά που κράτησε μέχρι να τελειώσει η συμφόρηση, όπως κάθε πρωί, γύρω στις 9:40, τέλειωσε στις 10:50” ανέφερε.

“Χθες το απόγευμα η κυκλοφορία στο κέντρο της Αθήνας ήταν χαμηλή και αυτή η κυκλοφορία δεν σχετιζόταν απαραίτητα με το κέντρο. Προφανώς υπάρχουν επιρροές. Έχουμε πει ότι θα πούμε τα ποσοστά μόλις περάσουν μερικές ημέρες. Η πρώτη ημέρα ήταν δύσκολη, περιμέναμε ότι θα ήταν δύσκολη. Δεν ήταν ξαφνικό, ήταν αναμενόμενο. Μερικές ημέρες συμφόρησης είναι το αναπόφευκτο κόστος κάθε μεγάλου έργου που γίνεται και δη στο κέντρο της πόλης” πρόσθεσε ο κ. Γιαννής.

Ερωτηθείς αν ήταν η κατάλληλη στιγμή για να εφαρμοστεί απάντησε “αν περιμένουμε την κατάλληλη στιγμή, δεν θα κάνουμε ποτέ τίποτε”. “Η στιγμή ήταν καλή κατ’αρχάς, πρώτον γιατί δεν έχουμε τουρίστες, δεύτερον η κυκλοφορία είναι σχετικά πεσμένη λόγω του κορονοϊού. Έχουμε το μειονέκτημα ότι οι επιβάτες των ΜΜΕ, πρέπει να είναι αραιοί και έχουμε χαμηλότερη πλήρωση. Έχουμε υπέρ και κατά. Ειδικά χθες να δώσω ένα παράδειγμα, αν κάποιος άφηνε το αυτοκίνητο στο μετρό ΦΙΞ, που έχει πάρκινγκ έξι ορόφων, που γεμίζουν μόνο οι τρεις και σε τέσσερα λεπτά από το ΦΙΞ με το μετρό φτάνεις στην Πανεπιστημίου, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί διάλεξε να κάνει 45 λεπτά για να φτάσει στην Ομόνοια” σημείωσε. “Οι χθεσινές μας μετρήσεις ενώ είχαμε πει ότι από 2,5 λεπτά θα γίνουν 5, έγιναν 4,8 λεπτά στην Πανεπιστημίου. Το είχαμε προβλέψει και μιλάμε για 2 λεπτά και κάτι καθυστέρηση, όλο κι όλο” δήλωσε χαρακτηριστικά. “Το ότι είχαμε 45 λεπτά καθυστέρηση στη Συγγρού δεν το αμφισβητώ, αλλά το πρόβλημα δεν ήταν η κίνηση στην Πανεπιστημίου, αλλά όλη η κίνηση που δημιουργήθηκε πριν από την Πανεπιστημίου. Αυτό θέλω να καταλάβουμε. Σήμερα η κατάσταση είναι καλύτερη και έχουν παίξει ρόλο και οι εναλλακτικές διαδρομές που δώσαμε” συμπλήρωσε.

Ακούστε το ηχητικό:

Πηγή:enikos.gr

 

About Post Author

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours