Συγκεκριμένα, ο γ.γ. Υποδομών ανακοίνωσε ότι «μέχρι τον Ιούλιο θα είναι έτοιμοι και λειτουργικοί οι τρεις πρώτοι σταθμοί της επέκτασης του Μετρό προς Πειραιά, δηλαδή, η Αγία Βαρβάρα, ο Κορυδαλλός και η Νίκαια, για να μπορούν να εξυπηρετηθούν οι πολίτες σε αυτές τις πυκνοκατοικημένες περιοχές».
Όσον αφορά στο Μετρό της Θεσσαλονίκης, είπε ότι όχι μόνο προχωράει, αλλά και πως υπάρχει πρωθυπουργική δέσμευση το 2023 να παραδοθεί ενιαίο στους Θεσσαλονικείς(!), χωρίς «εικονικές πραγματικότητες και μουσαμάδες», όπως χαρακτηριστικά τόνισε.
Τουλάχιστον 13 δισ. για έργα στο οδικό δίκτυο
Αναφορικά με το οδικό δίκτυο, όπως είπε ο Γιώργος Καραγιάννης, παρά το ό,τι η κυβέρνηση βρήκε μελετητική ανωριμότητα έργων από την προηγούμενη κυβέρνηση, είναι έτοιμη να προχωρήσει μια νέα γενιά έργων. «Παρά τα βήματα προόδου που έχει κάνει η χώρα σε νέους και σύγχρονους αυτοκινητόδρομους, σίγουρα χρειάζονται ακόμη πολλά έργα να γίνουν. Γι’ αυτό και προωθούμε ένα πακέτο έργων της τάξεως των 13 δισ. -μπορεί και περισσότερο- για τα επόμενα χρόνια».
Όπως επισήμανε, τα έργα υποδομής έχουν πολύ μεγάλο πολλαπλασιαστή ωφέλειας προς την εθνική οικονομία. «Όταν πέφτει ένα ευρώ στις κατασκευές, στην πραγματική οικονομία γυρνάνε δύο», τόνισε ο Γιώργος Καραγιάννης, επισημαίνοντας και τις χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας που δημιουργούνται.
«Ήδη συζητούσαμε με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για ένα έργο που είναι έτοιμο να ξεκινήσουμε, την επέκταση του Ε65, που συνδέει τα Τρίκαλα με την Εγνατία Οδό. Ένα έργο της τάξης των 400 εκατ. ευρώ, το οποίο θα δημιουργήσει 1.500 καλά αμειβόμενες νέες θέσεις εργασίας», ανέφερε ο γενικός γραμματέας Υποδομών.
Το 2023 θα ολοκληρωθεί η Πατρών – Πύργου
Όσον αφορά την Πατρών – Πύργου, τόνισε ότι στη συγκεκριμένη υπόθεση έχει παιχτεί ένα παιχνίδι παραπληροφόρησης, με θύματα τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής, καθώς, όπως εξήγησε, η Πατρών – Πύργου ήταν ένα έργο έτοιμο για δημοπράτηση, αλλά η προηγούμενη κυβέρνηση αποφάσισε να το σπάσει σε οκτώ κομμάτια, με αποτέλεσμα να προκύψουν τα γνωστά σε όλους προβλήματα.
«Το μόνο που χρειαζόταν», σημείωσε ο Γιώργος Καραγιάννης, «ήταν να πατήσουν το “κουμπί” και το έργο να ξεκινήσει ως μία εργολαβία. Αντί αυτού, το έσπασαν σε οκτώ, με δικαστικές περιπέτειες, χωρίς ακριβή ορίζοντα επίλυσης των προβλημάτων. Τελικά, από αυτά τα οκτώ κομμάτια, μόνο τα τρία είχαν αναδόχους και όλο αυτό το διάστημα η πρόοδος του έργου, σε μία από αυτές τις εργολαβίες, ήταν μόλις 0,11%».
«Αποφασίσαμε, λοιπόν, να πούμε την αλήθεια στους κατοίκους των περιοχών αυτών, αντί να τους κοροϊδέψουμε. Κατόπιν εντολής του Υπουργού, κ. Κώστα Καραμανλή, επανασχεδιάσαμε το έργο, το συζητήσαμε με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ετοιμαζόμαστε να το υλοποιήσουμε ως ένα ενιαίο έργο, συνδεδεμένο με την “Ολυμπία Οδό”, ώστε να προχωρήσει πολύ γρήγορα», εξηγεί ο γ.γ. Υποδομών.
Σε ερώτηση για το πότε θα ολοκληρωθεί το έργο, ο Γιώργος Καραγιάννης τόνισε ότι ήδη γίνονται συζητήσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να δοθεί η έγκρισή της να ξεκινήσει η κατασκευή. «Με τον τρόπο αυτό είναι βέβαιο ότι το έργο θα ολοκληρωθεί το 2023», κατέληξε.
Τέλος, ο Γιώργος Καραγιάννης στάθηκε στο γεγονός ότι από το Φθινόπωρο θα μπορούμε να κινούμαστε σε όλους τους αυτοκινητόδρομους με έναν πομποδέκτη, αφού, μετά από πρωτοβουλία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, επιτεύχθηκε συμφωνία με τους παραχωρησιούχους.
Αν και έχουμε τις αμφιβολίες μας για τα λεγόμενα του γ.γ., ας ευχηθούμε από το στόμα του και στου… θεού των υποδομών το αυτί!
- Δείτε τον γενικό γραμματέα Υποδομών στην εκπομπή «Επί του Πιεστηρίου»:
Πηγή:newsbreak.gr
+ There are no comments
Add yours