Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr η ισοδυναμία θα είναι εν μέρει (demi) και θα αφορά μόνο όσους έχουν δίπλωμα οδήγησης για πάνω από 12 έτη ή θα είναι άνω των 30 ετών!
Ναι σωστά διαβάσατε οι οδηγοί που πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις εξαιρούνται από τις θεωρητικές εξετάσεις αλλά και από τα μαθήματα οδήγησης, τα οποία γίνονται προαιρετικά, και βέβαια με αυτό τον τρόπο το κόστος απόκτησης της άδειας οδήγησης για δίκυκλο 125 κ.εκ. μειώνεται στο ελάχιστο καθώς το μόνο έξοδο αφορά στην απόκτηση του e-παραβόλου προγραμματισμού πρακτικών εξετάσεων που κοστίζει μόλις 15 ευρώ.
Με αυτό τον τρόπο τα στελέχη του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών εκτιμούν πως ικανοποιούν τα αιτήματα των Σχολών Οδηγών όσο και των πολιτών αλλά και εμπόρων δικύκλων.
Οι Σχολές Οδηγών σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr άσκησαν αφόρητες πιέσεις προς πάσα κατεύθυνση για να μην επιτευχθεί η ισοδυναμία μεταξύ των διπλωμάτων οδήγησης αυτοκινήτων και δικύκλων έως 125 κ.εκ. καθώς θα δημιουργούνταν τεράστια προβλήματα στην… οδική ασφάλεια.
Βέβαια κανείς δεν έκανε λόγο για τα… φακελάκια που θα χάνονταν καθώς αποτελεί κοινό μυστικό ότι αυτά τα χρήματα τα μοιράζονται κάποιοι εξεταστές με κάποιες Σχολές Οδηγών που εν τέλει δίνουν διπλώματα με το αζημίωτο σε ανθρώπους που ίσως να μην έχουν οδηγήσει ποτέ στη ζωή τους!
Αλλά σύμφωνα με κάποιους οι άνθρωποι που οδηγούν χρόνια αυτοκίνητα δεν έχουν καμία οδική παιδεία.
Τελικά η demi-ισοδυναμία στα διπλώματα οδήγησης μεταξύ ΙΧ και δίκυκλου αποτελεί το πρώτο βήμα προς την σωστή κατεύθυνση και ο χρόνος και τα αποτελέσματα από την συγκεκριμένη κίνηση θα αποδείξουν αν οι Έλληνες οδηγοί θα μπορούν στο απώτερο μέλλον να οδηγούν με το δίπλωμα αυτοκινήτου και δίκυκλο έως 125 κ.εκ. και χωρίς να δίνουν πρακτικές εξετάσεις οδήγησης.
Πηγή: newsauto.gr
+ There are no comments
Add yours