Την πρώτη τους μάχη για την τηλεθέαση έδωσαν το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου οι πρωινές εκπομπές του σαββατοκύριακου. Ο Νίκος Μάνεσης, η Σίσσυ Χρηστίδου και η Μαρία Μπακοδήμου έκαναν χθες πρεμιέρα και μαζί με τους Δεκατιανούς και το «Δύο στις 10» πάλεψαν για την πρωτιά.
Στο δυναμικό κοινό, ο Νίκος Μάνεσης είχε μέσο όρο 14,2% και ακολούθησε η Σίσσυ Χρηστίδου με 12,6%. Οι Δεκατιανοί είχαν 8,3%, η Μαρία Μπακοδήμου 7,1% και η εκπομπή «Δύο στις 10» 3,1%.
Όσον αφορά το γενικό σύνολο, το “Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση” σημείωσε 19,2%, οι Δεκατιανοί 13,6%, το “Χαμογέλα και πάλι” 10,7%, το “Γεια σου” 8,1% και η εκπομπή “Δύο στις 10” 3,7%.
Η τηλεθέαση
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 14,2%
Χαμογέλα και πάλι – 12,6%
Δεκατιανοί – 8,3%
Γεια σου – 7,1%
Δύο στις 10 – 3,1%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 19,2%
Δεκατιανοί – 13,6%
Χαμογέλα και πάλι – 10,7%
Γεια σου – 8,1%
Δύο στις 10 – 3,7%
Μετρήσεις τηλεθέασης
EARLY MORNING
ΔΥΝΑΜΙΚΟ | ΣΥΝΟΛΟ | ||
![]() | ΚΑΛΗΜΕΡΑ | 11,3% | 20,1% |
![]() | ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΜΕ ΘΕΑ | 9,7% | 10% |
![]() | ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΑΠΟ ΤΙΣ 6 | 9% | 8,6% |
![]() | ΤΩΡΑ ΜΑΖΙ | 8% | 10,9% |
![]() | MEGA ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ | 7,3% | 11,1% |
ΠΡΩΙΝΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ
ΔΥΝΑΜΙΚΟ | ΣΥΝΟΛΟ | ||
![]() | ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΕΣΗ | 14,2% | 19,2% |
![]() | ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ! | 12,6% | 10,7% |
![]() | ΟΙ ΔΕΚΑΤΙΑΝΟΙ | 8,3% | 13,6% |
![]() | ΓΕΙΑ ΣΟΥ | 7,1% | 8,1% |
![]() | ΔΥΟ ΣΤΙΣ 10 | 3,1% | 3,7% |
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΖΩΝΗ
ΔΥΝΑΜΙΚΟ | ΣΥΝΟΛΟ | ||
![]() | HAPPY TRAVELLER | 10,9% | 9,6% |
![]() | ΠΕΣ ΤΗ ΛΕΞΗ | 6% | 5,4% |
![]() | ΜΠΑΜΠΑ-ΔΕΣ | 4,1% | 5,1% |
ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΔΥΝΑΜΙΚΟ | ΣΥΝΟΛΟ | ||
![]() | ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ | 14,2% | 12,1% |
![]() | ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΚΑΪ | 9,3% | 13,3% |
![]() | ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ | 9,3% | 10,7% |
![]() | STAR NEWS | 7% | 10,3% |
![]() | ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ | 6,6% | 8,7% |
![]() | OPEN NEWS | 4,8% | 9,3% |
![]() | ANT1 NEWS | 3,9% | 7% |
* Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
Πηγή:zappit.gr