Η νέα καμπάνια του Louis Vuitton είναι ένα ταξίδι σε νέα τοπία αλλά και εσωτερικό, σαν μια ενδοσκόπηση. Η φωτογράφος Viviane Sassen απαθανάτισε τα πολυτελή είδη ταξιδιού του οίκου στα πιο όμορφα, ιδιαίτερα τοπία όπως η Πέτρα και το Wadi Rum στην Ιορδανία, το Mont Saint-Michel της Γαλλίας και, φυσικά, η Μήλος.

Κάτι τέτοιο συμβαίνει και στην περίπτωση της νέας καμπάνιας του Louis Vuitton, στην οποία η γνωστή φωτογράφος Viviane Sassen απαθανάτισε τα πολυτελή είδη ταξιδιού του οίκου στη Μήλο. Εκτός από το εν λόγω νησί, η φωτογράφος δούλεψε και στην Ιορδανία και τη Γαλλία για το project αύτο.

Ένα άλλο ιδιαίτερο στοιχείο αυτής της φωτογράφισης, είναι ότι δεν πρωταγωνιστούν γνωστά μοντέλα, αλλά μικρά παιδιά, ένα στοιχείο που δίνει την αίσθηση αισιοδοξίας για το μέλλον και ενός αέρα αλλαγής, ενώ παράλληλα παραπέμπουν την μνήνη σε στιγμές ανεμελιάς και ελευθερίας.

Πηγή:pink.gr

About Post Author

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours