Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι το εστιατόριο Σπονδή θα επαναλειτουργήσει από την Πέμπτη 6 Μαΐου, 2021. Στόχος μας είναι η υψηλή φιλοξενία και σεβασμός στον επισκέπτη πάντα με την απαρέγκλιτη τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων. Σας ευχαριστούμε για την στήριξη και την προτίμησή σας στο γαστρονομικό ταξίδι της Σπονδής. Καθημερινά : 19.30 – 23.00 (Τελευταία κράτηση 21:30 λόγω των ειδικών μέτρων κυκλοφορίας). Η Ομάδα της Σπονδής Ο chef Άγγελος Λάντος και η ομάδα του δημιουργούν μοναδικές γεύσεις, συνδυάζοντας αρώματα και χρώματα, με σεβασμό στην Γαλλική παραδοσιακή κουζίνα.Πιάτα υπογραφής της Σπονδής: ΚΑΡΑΒΙΔΑ – Λεμόνι, Χαβιάρι Daurenki Petrossian, Γκρέιπφρουτ, Γεντιανή & Σέλερι ΚΑΒΟΥΡΙ – Ρέβα, Μέλι Ακακίας, Εστραγκόν, Φρούτα του Πάθους ΣΟΚΟΛΑΤΑ AΛΠΑΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΟΥΑΔΟΡ – Κρεμέ, Σαμπλέ Κανέλα, Μαλακή Καραμέλα, Αλατισμένα Φιστίκια, Παγωτό Φιστίκι Αιγίνης About Post Author Στάθης Παπούλιας Δημοσιογράφος See author's posts Post navigation Το μεγαλύτερο γαστρονομικό φεστιβάλ στην Ελλάδα έρχεται από το ΙΕΚ ΑΚΜΗ Δυο νέα μπιστρό…με BRIO στα βόρεια από τον Metayer