Αυτό τον καιρό έχει ξεσπάσει μία μεγάλη διαμάχη για το αν επιτρέπεται να παραμένουν κλασικά κάποια παλιά μοντέλα τα οποία έχουν μετατραπεί σε ηλεκτρικά. Η FIVA η αρμόδια ομοσπονδία για τα ιστορικά αυτοκίνητα, εξέδωσε πρόσφατα ανακοίνωση ότι αυτό δεν είναι σωστό και αν γίνει αυτομάτως βγάζει το εκάστοτε όχημα από την κατηγορία των classics.
Πάντως αυτό δεν πτοεί αρκετές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο, ενώ και μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η VW διαφημίζουν ότι τα ηλεκτρικά τους συστήματα, όπως αυτά για το e-Up ή το e-Golf είναι κατάλληλα για να μπουν σε τέτοιες μετατροπές.
Κάτι τέτοιο έγινε και με ένα Type 2 Bus του 1972, στο οποίο τοποθετήθηκε ο ηλεκτροκινητήρας και η μπαταρία του e-Golf. Την μετατροπή ανέλαβε μία εταιρία ονόματι EV West που εξειδικεύεται σ’ αυτά τα πράγματα, με την ισχύ να φτάνει στους 136 ίππους και την μπαταρία από το e-Golf να έχει χωρητικότητα 35,8 kWh.
O κινητήρας των 60 ίππων αντικαταστάθηκε από τον ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος, ενώ προστέθηκε και ένα κιβώτιο μίας σχέσης. Παράλληλα η πίσω ανάρτηση έγινε ανεξάρτητο και όχι με άξονα όπως ήταν στο κλασικό μοντέλο, για να μπορέσει να αντέξει το έξτρα βάρος. Οι μπαταρίες έχουν τοποθετηθεί κάτω από τα καθίσματα και στον χώρο που πριν ήταν το ρεζερβουάρ του καυσίμου.
Στο εσωτερικό δεν έχει αλλάξει σχεδόν τίποτα από το κλασικό van της VW, με τον επιλογέα ταχυτήτων να έχει πλέον αρμοδιότητα στο να αυξομειώνει την ένταση της ανάκτησης ισχύος από την πέδηση. Θα εφοδιαστεί με έναν ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων πιστή αντιγραφή του αρχικού, ενώ και το αμάξωμα είναι βαμμένο στην κλασική διχρωμία που επικρατούσε εκείνη την εποχή.
Όπως και να έχει όμως είναι προφανές ότι δεν μιλάμε πια για ένα κλασικό μοντέλο με την αυστηρή έννοια του όρου, αλλά για μία νέα μόδα που είναι ευπρόσδεκτη, εφόσον μπορεί να δώσει μια έξτρα ζωή σε αυτοκίνητα τα οποία υπό άλλες συνθήκες θα κατέληγαν στην πρέσα.
Πηγή:caranddriver.gr
+ There are no comments
Add yours