Είμαστε κακά παιδιά.

Ανοίξαμε ένα δωμάτιο και χωθήκαμε μέσα. Αθέατοι για καιρό…

Μέσα εκεί, βρήκαμε πολύ κόσμο. Ήσασταν κι εσείς. Αυτοπροσώπως.

Και φυσικά διάφοροι. Εκπρόσωποι, το ΚΚΕ, κάποιοι άλλοι τώρα νεκροί, έργα.  Έργα 

και μια νοσταλγία. 

Σχεδόν κανείς δεν μας πήρε είδηση.

Τέλος πάντων… 

Αφού κάναμε ό,τι κάναμε βγήκαμε απ’ το δωμάτιο…

Ήρθε η ώρα να σας καλέσουμε εκεί ακριβώς που σας βρήκαμε την άλλη μέρα.

Σε αυτό το δωμάτιο.

                                  Κομμώτριες  / ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ

                                         Τζιανγκ – Σιν – Μπι – Σιν

                             ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΔΙΚΗ ΣΟΥ

Μονάδα μέτρησης της Ιστορίας είναι η καθημερινότητα…

Αυτό το «κάθε μέρα» της ατομικής και της συλλογικής εμπειρίας, των προσωπικών και αντικειμενικών μικρό-ιστοριών  διαγράφει και περιγράφει τον ορίζοντα μιας Ιστορίας που συνεχίζει να μας περιέχει.

 

Όχι, δεν θα μιλήσουμε εμείς για εμάς, εμείς για τη ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.

Εμείς δανείζουμε το σώμα και τον εαυτό, το αίμα, τη φωνή μας και το στόμα για να μιλήσουν Άλλοι.

Αυτοί οι άλλοι δεν είναι εδώ, λείπουν…

Ίσως, κατά αγαθή τύχη, κάποιος ή κάποια να βρεθεί ανάμεσά μας, μακάρι.

Εμείς είμαστε η Φωνή, η φωνή τους. Όσο πιο σε σεβαστικά γίνεται  – όταν παρεμβαίνουν κάποιες άλλες χορδές, μια άλλη χροιά…

Αυτό κάνει το θέατρο

Είναι μια εκπροσώπηση, εκπροσωπούμε Απόντες.

Τους δανείζουμε εμάς για να μπορέσουν να ακουστούν. Κι εμείς, ευτυχισμένοι της ζωής, της εμπειρίας ενός Άλλου, Άλλων. 

 

Ή,

Εισαγωγή σε ένα θέαμα:

Το Σώμα – ως αρχείο Δημόσιων Συναισθημάτων

Μια ΞΕΝΑΓΗΣΗ 

                                                           

«Κομμώτριες  / ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, Τζιανγκ-Σιν-Μπι-Σιν, Φαντάσου την καρδιά μου δική σου»

Ένα έργο για την επικαιρότητα του παρελθόντος 

Τιμές κράτους σε μικρές περφόρμανς σύγχρονης πολιτικής ιστορίας

 

Επίμετρο

to teem :  αφθονώ 

mirth     :  κέφι 

Έγραψαν για το έργο:

  • Ο Μιχαήλ Μαρμαρινός ετοιμάζεται για ένα αδυσώπητο παιχνίδι με τη μνήμη: την προσωπική του, του θεάτρου, στο οποίο μεγαλούργησε με το παρελθόν του, τη συλλογή μας με την πρόσφατη ιστορία της χώρας. Ο ιδιοσυγκρασιακός σκηνοθέτης επιστρέφει στην έδρα του. Τίνα Μανδηλαρά LIFO
  • Το μεταμοντέρνο θέατρο του Μαρμαρινού δεν μασάει τα λόγια του. Διαθέτει αιχμηρή κοινωνική ματιά και ταυτόχρονα υιοθετεί πολλά στοιχεία περφόρμανς. ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ
  • Μια παράσταση που είχε δράση, είχε ξαφάντωμα, είχε κίνηση -για την ακρίβεια είχε έναν αδιάκοπο στροβιλισμό μέσα στα γεγονότα και στη γεύση που άφησαν. Και είχε σπουδαίες ερμηνείες σε μια πολύ δύσκολη θεατρική συνθήκη.  Και είχε σκέψη αυτή η παράσταση. Ήταν σαν να θεατροποιήθηκε ένα δοκίμιο για όσα διαμόρφωσαν εμάς και τον τόπο που ζούμε τα τελευταία 45 χρόνια. Όλγα Σελλά Popaganda.gr
  • Ο Μιχαήλ Μαρμαρινός είναι ένας από τους σημαντικούς σκηνοθέτες που διαθέτει το ελληνικό θέατρο σήμερα. Αλλά και ένας άνθρωπος που του αρέσει να κινείται στην κόψη του ξυραφιού Φανή Πλατσατούρα PEOPLE

Σκηνοθεσία: Μιχαήλ Μαρμαρινός

Δραματουργία: Μιχαήλ Μαρμαρινός – Theseum Ensemble

Μουσική: Larry Gus

Σκηνογραφία-Σχεδιασμός κοστουμιών: Έφη Μπίρμπα

Φωτισμοί: Γιάννης Δρακουλαράκος

Βοηθοί Σκηνοθέτη: Ελισάβετ Ξανθοπούλου, Ξανθή Σπανού

Βοηθός Σκηνογράφου: Αμαλία Κακαλοπούλου

Γραφίστας: Πέτρος Παράσχης 

Τρέιλερ παράστασης: Γρηγόρης Πανόπουλος 

Φωτογραφίες: Γιώργος Καπλανίδης, Γρηγόρης Πανόπουλος, Kristina Bratuska 

Παραγωγή: Το Θέατρο

Προβολή και επικοινωνία: Βάσω Σωτηρίου-We Will

 

ΠΡΟΣΩΠΑ (κατά αλφαβητική σειρά):  Μάιρα Γραβάνη, 

  Χρήστος Κραγιόπουλος,

                                                                    Ηλέκτρα Νικολούζου,

                                                                    Ανδρομάχη Φουντουλίδου, 

                                                                    Χάρης Φραγκούλης, 

                                                                    Adrian Frieling

Theseum Ensemble είναι επίσης οι: 

Ρένα Ανδρεαδάκη, Στάθης Γραφανάκης,

Πάνος Λουκαΐδης, Ευφροσύνη Μαστρόκαλλου, 

Σπυριδούλα Παπαζησίμου, Αντώνης Τσίλλερ,

Ρένα Φουρτούνη.

 

Πού: θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ – Τουρναβίτου 7, Ψυρρή Τηλ 210 3255444

Πρόβα Generale: Πέμπτη, 28 Οκτωβρίου Εισιτήριο 10 ευρώ

Πρεμιέρα: Παρασκευή 29 Οκτωβρίου

 

Παραστάσεις: 

Τετάρτη – Σάββατο 20: 30

Κυριακή 19:30

 

Τιμές εισιτηρίων: 18 ευρώ γενική είσοδος, μειωμένο (Φοιτητές, άνεργοι, ΑΜΕΑ) 15 ευρώ

 

Διαβεβαιώνουμε το κοινό μας ότι στο Θέατρο θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ τηρούνται αυστηρά όλα τα νέα υγειονομικά μέτρα που θέσπισε η Ελληνική κυβέρνηση.

Το Θέατρο θα λειτουργήσει ως Αμιγής Χώρος 

Οι θεατές εισέρχονται κατόπιν υποχρεωτικής επίδειξης κατά την είσοδο :  

[α] πιστοποιητικού εμβολιασμού ή 

[β] πιστοποιητικού νόσησης που εκδίδεται τριάντα (30) ημέρες μετά από τον πρώτο θετικό έλεγχο και η ισχύς του διαρκεί έως εκατόν ογδόντα (180) ημέρες μετά από αυτόν. 

Απαιτείται αστυνομική ταυτότητα ή δίπλωμα οδήγησης ή διαβατήριο ή άλλο αποδεικτικό ταυτότητας, προκειμένου να διενεργείται έλεγχος ταυτοπροσωπίας .  

Τα ανωτέρω πιστοποιητικά επιδεικνύονται είτε σε έγχαρτη μορφή είτε ηλεκτρονικά μέσω κινητής συσκευής του θεατή. 

Οι ανήλικοι από τεσσάρων (4) έως έντεκα (11) ετών, δύνανται να προσκομίζουν, εναλλακτικά, δήλωση αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) τελευταίου εικοσιτετραώρου, στην οποία προβαίνει είτε οποιοσδήποτε γονέας, ακόμα και μη έχων την επιμέλεια, είτε κηδεμόνας. Δεν απαιτείται φυσική παρουσία του γονέα ή κηδεμόνα.  

 

About Post Author

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours