Άνετη πρόκριση στους «8» της Οστράβα προκρίθηκε η Μαρία Σάκκαρη, νικώντας τη Γέλενα Οσταπένκο με 6-4, 6-2. «Τρένο» στα προημιτελικά του open της Οστράβα η Μαρία Σάκκαρη! Η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια βρέθηκε σε πολύ καλή μέρα και «καθάρισε» τη Γελενα Οσταπένκο με 6-4, 6-2. Στην επόμενη φάση θα αντιμετωπίσει τη νικήτρια του ζευγαριού Μαρτίντσοβα-Παβλιουτσένκοβα. Η Σάκκαρη ήταν καλύτερη στο πρώτο σετ και πήρε προβάδισμα με μπρέικ στο έβδομο σετ, φτάνοντας στο 5-3. Η Οσταπένκο μείωσε σε 5-4, όμως η Ελληνίδα «καθάρισε» με 6-4. Το δεύτερο σετ ξεκίνησε ακόμα καλύτερα για τη Σάκκαρη, που έφτασε σε δύο μπρέικ και προηγήθηκε με 4-0, ανοίγοντας το δρόμο για το 2-0 σετ με 6-2. About Post Author Στάθης Παπούλιας Δημοσιογράφος See author's posts Post navigation Τσιτσιπάς: Θα κάνω το εμβόλιο για να έχω μία κανονική ζωή Μαρία Σάκκαρη: Ασταμάτητη και ραντεβού στον τελικό της Οστράβα