Νέα νοσηλεία για το ‘O Rei’ Νέα νοσηλεία για τον Πελέ: ο θρυλικός Βραζιλιάνος πρωταθλητής, 82 ετών σήμερα, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Σάο Πάολο, στη χώρα του. Σύμφωνα με την “O Globo”, η νοσηλεία ήταν απαραίτητη λόγω της ξαφνικής επιδείνωσης της κατάστασης της υγείας του “O Rei”, ο οποίος εδώ και αρκετό καιρό υποβάλλεται σε κύκλους χημειοθεραπείας για να καταπολεμήσει τις συνέπειες του καρκίνου του παχέος εντέρου. Ωστόσο, η κόρη του Πελέ, η Κέλι, διέψευσε από το Κατάρ ότι η νοσηλεία οφείλεται σε επείγουσα κατάσταση: “Ο πατέρας μου βρίσκεται στο νοσοκομείο για προγραμματισμένη θεραπεία, δεν πετάω προς αυτόν”, έγραψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα αδέρφια μου είναι με τον μπαμπά, θα τον συναντήσω το νέο έτος”. About Post Author Μάκης Κεφαλάς See author's posts Post navigation Μουντιάλ 2022: Αποτελέσματα, βαθμολογίες και τηλεοπτικό πρόγραμμα Μουντιάλ 2022: Τα 8 ζευγάρια της φάσης των «16» και οι διασταυρώσεις μέχρι τον τελικό – Οι μέρες και οι ώρες των αγώνων