Τον 14χρονο επισκέφτηκε στο νοσοκομείο ο Κριστιάν Καρεμπέ και του χάριζε μια ερυθρόλευκη φανέλα Η ιστορία του Μιχάλη, του 14χρονου αγοριού που παρασύρθηκε από οδηγό και εγκαταλείφθηκε στην Πεντέλη, δεν άφησε ασυγκίνητο τον Ολυμπιακό. Ο νεαρός φίλος των «ερυθρόλευκων» κερδίζει την μάχη και όλη η ομάδα είναι δίπλα του. Όλοι οι παίκτες έστειλαν τις ευχές τους για ταχεία ανάρρωση, ο Κριστιάν Καρεμπέ τον επισκέφτηκε στο νοσοκομείο χαρίζοντάς του μια φανέλα της ομάδας και πλέον τον περιμένουν δυνατό, δίπλα τους στο γήπεδο, με το εξής μήνυμα: «Μιχάλη, φυσικά και θα ξαναπάς στο γήπεδο! Σε περιμένουμε στο Καραϊσκάκη το συντομότερο δυνατό…». Πηγή:newsone.gr About Post Author Στάθης Παπούλιας Δημοσιογράφος See author's posts Post navigation Τo Μουσείο Μπενάκη στον 37ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας Αντετοκούνμπο: Η Disney ετοιμάζει ταινία για τον “Greek Freak”