Εντι Τζόρνταν: «Ο Χάμιλτον στη Ferrari και ο Φέτελ στη McLaren»

Ο πρώην ιδιοκτήτης της ομάδας της Jordan εξηγεί γιατί θα μεταγραφούν ο Χάμιλτον στη Ferrari και ο Φέτελ στη McLaren, αλλά και γιατί θα αποχωρήσουν η Mercedes και άλλοι κατασκευαστές από τη Formula 1.

«Ο κόσμος έχει αλλάξει ριζικά και όχι μόνον εξαιτίας του κορονοϊού. Αυτό σημαίνει για τα αφεντικά των επιχειρησιακών ομίλων, ότι πρέπει να αλλάξουν και αυτοί τρόπο σκέψης», δήλωσε ο Εντι Τζόρνταν σε συνέντευξή του στον ιστότοπο F1-Insider.com. Ο Ιρλανδός εκτιμά ότι αυτό θα προκαλέσει μεταξύ άλλων ηχηρές μεταγραφές οδηγών της Formula 1, ενώ πιστεύει ότι θα υπάρξει αποχώρηση του Χάμιλτον από τη Mercedes.

Ο Τζόρνταν ανέφερε, ότι «ο Λιούις θα μεταγραφεί στη Ferrari», καθώς σύμφωνα με την άποψή του θα είναι μόνον η ιταλική ομάδα διατεθειμένη να πληρώσει τα αστρονομικά ποσά που απαιτεί ο έξι φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1. «Γνωρίζουν όμως, ότι τα αξίζει κιόλας», συμπλήρωσε ο πρώην ιδιοκτήτης της ομάδας της Jordan, από την οποία ξεκίνησε την καριέρα του στη Formula 1 ο Μίκαελ Σουμάχερ.

O Έντι Τζόρνταν.

Η μεταγραφή του Χάμιλτον θα προκαλέσει ένα ντόμινο μετακινήσεων και άλλων κορυφαίων οδηγών της Formula 1, που θα αλλάξουν τα σχέδιά τους για το μέλλον. Όπως δήλωσε ο Τζόρνταν, «ο Φερστάπεν θα μείνει στη Red Bull και θα προσπαθήσει να νικήσει από εκεί τον Λιούις. Αυτό θα είναι όμως πολύ δύσκολο. Ο Φέτελ δεν έχει κατά τη γνώμη μου καμμία άλλη επιλογή εκτός από την αποχώρηση από την ενεργό δράση ή τη μεταγραφή στη McLaren. Το τρένο στη Ferrari έχει χαθεί γι αυτόν εδώ και καιρό».

Aποχωρούν τα εργοστάσια

Ο…Τρελοέντι πιστεύει πάντως, ότι η McLaren ενδέχεται να αποδειχθεί καλή επιλογή για τον Φέτελ μετά την κρίση του κορανιού, αφού θεωρεί ότι οι μεγάλοι κατασκευαστές θα αρχίσουν να αποσύρονται σταδιακά από τη Formula 1 και αυτό θα ωφελήσει σαφώς τις μικρότερες, ιδιωτικές ομάδες. Σύμφωνα με τον Τζόρνταν τα επόμενα δύο χρόνια είναι πιθανόν να αποχωρήσουν από το άθλημα οι Mercedes, Honda, Renault ή να περιορίσουν δραματικά την εμπλοκή τους σε αυτό επιλέγοντας τον ρόλο του προμηθευτή κινητήρων, χωρίς δική τους εργοστασιακή ομάδα.

Δεκάδες εκατομμύρια τον χρόνο είναι η χορηγία της Petronas στη Mercedes.

«Η διοίκηση της Mercedes δεν μπορεί να αποφασίσει αλλιώς. Εχουν πετύχει τα πάντα, τα έχουν κατακτήσει όλα. Οι νέες επιτυχίες δεν μπορούν να αξιοποιηθούν εμπορικά κάτω από τις δεδομένες συνθήκες», υποστήριξε ο Εντι Τζόρνταν. Σύμφωνα με το σκεπτικό του θα αυξηθεί η οικονομική πίεση όχι μόνον στα εργοστάσια αυτοκινήτων, αλλά και σε σημαντικούς χορηγούς των ομάδων, όπως η Petronas της Mercedes. Ο Τζόρνταν τονίζει ότι «οι τιμές του πετρελαίου πέφτουν χωρίς τέλος. Γι αυτό και δεν θα μπορούν πλέον να αντέξουν οι πετρελαϊκές εταιρείες μία εμπλοκή αρκετών δεκάδων εκατομμυρίων τον χρόνο. Γι αυτό και η Petronas θα υποχρεωθεί να αποχωρήσει. Το κενό της θα δημιουργήσει τότε μία τεράστια τρύπα στον προϋπολογισμό της Mercedes».

Το όνειρο του μπαμπά Στρολ

Ενα πιθανό σενάριο θα ήταν η πώληση της εργοστασιακής ομάδας της Mercedes, πιθανότατα στους νέους ιδιοκτήτες της Aston Martin. Πρώτος και καλύτερος μεταξύ αυτών είναι Λόρενς Στρολ, πατέρας του οδηγού Λανς Στρολ, που ονειρεύεται να δει τον γιο του παγκόσμιο πρωταθλητή της Formula 1.  Σε αυτή την περίπτωση θα περέμενε ωστόσο η Mercedes στη Formula 1, αλλά αποκλειστικά ως προμηθευτής κινητήρων καθώς έχει συνάψει ήδη συμφωνίες με διάφορες ομάδες, μεταξύ των οποίων και η McLaren του…Σεμπάστιαν Φέτελ.

Πηγή:gazzetta.gr

 

 

About Post Author

+ There are no comments

Add yours