Ο Βασίλης Ζούλιας απαντά στο πρωτοσέλιδο εφημερίδας για τη «χρυσή κονόμα» με τις μάσκες

«Έπρεπε να ξεκινήσει αντίθετα το άρθρο και να μου λέει μπράβο»

Ο Βασίλης Ζούλιας προχώρησε στον σχεδιασμό και την παραγωγή μασκών για τον κορονοϊό οι οποίες φέρουν την υπογραφή του.

Σύμφωνα με πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας Espresso, η κάθε μάσκα κοστίζει 25 ευρώ και η τιμή αυτή έχει αγανακτήσει τους πολίτες.

Ο Βασίλης Ζούλιας, σε τηλεφωνική επικοινωνία με την εκπομπή «Το Πρωινό» του Ant1 έδωσε την απάντηση του για το συγκεκριμένο πρωτοσέλιδο και εξήγησε πώς πήρε την απόφαση να σχεδιάσει μάσκες ενώ αρχικά ήταν αντίθετος σε αυτό.

«Αυτό το πρωτοσέλιδο, σε μία τέτοια εποχή, θα έπρεπε να ξεκινάει εντελώς διαφορετικά και να λέει “μπράβο στον Βασίλη Ζούλια που έκανε μάσκες που οι 7 κάνουν 100 ευρώ, που οι τρεις κάνουν 50 με δώρο μια ειδική θήκη ειδικά φτιαγμένη, που φέρουν την υπογραφή του, που ανήκουν σε μια ελληνική επιχείρηση που έχει 12 υπαλλήλους στο ΙΚΑ, 3 καταστήματα και άλλους 12 εξωτερικούς υπαλλήλους. Μπράβο που έκανε αυτή την κίνηση και να πάρουμε όλοι ελληνικές μάσκες”» ανέφερε αρχικά ο κ. Ζούλιας και πρόσθεσε: «Αν αυτές οι μάσκες αυτές ήταν σε κάποια πολυεθνική δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα».

Στη συνέχεια, ο σχεδιαστής Βασίλης Ζούλιας εξήγησε γιατί αρχικά ήταν αντίθετος στο να σχεδιάσει μάσκες για τον κορονοϊό: «Να πω κατ’ αρχήν ότι εγώ ήμουν εναντίον όλου αυτού. Στην αρχή της πανδημίας σε ένα meeting με το τμήμα marketing μου είπαν πως πρέπει να κάνω μάσκες και τους είπα ότι δεν θέλω να το κάνω αυτό απλά για να ακουστώ. Δεν είμαστε κάποια πολυεθνική εταιρεία να μπορούμε να κάνουμε δωρεάν μάσκες. Δεν είμαστε πολυεθνική που έχει από πίσω τα Αραβικά Εμιράτα. Ήμαστε Έλληνες επιχειρηματίες που παλεύουμε να κρατήσουμε την επιχείρηση μας ανοιχτή με κάθε τρόπο. Όχι, δεν θα κάνω μάσκες απλά για να ακουστεί το όνομα μου» είπε.

Πώς πήρε όμως την απόφαση να το τολμήσει; «Η πελατεία μου άρχισε να με παίρνει τηλέφωνο και να με ρωτά γιατί δεν κάνω μάσκες με τα ωραία υφάσματα που έχω. Έτσι ξεκίνησα να κάνω μάσκες. Με αυτό το σκεπτικό. Από τη ζήτηση» τόνισε και κατέληξε: «H Espresso έπρεπε να ξεκινήσει αντίθετα το άρθρο της».

About Post Author

+ There are no comments

Add yours