Με ανάρτηση στον επίσημο του λογαριασμό στο Twitter, ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, επισημαίνει, εκ νέου, την ατομική ευθύνη και την πειθαρχία έναντι των μέτρων που λαμβάνονται για την αναχαίτιση της διασποράς του κορονοϊού και την προστασία της δημόσιας υγείας. «Σπάμε την αλυσίδα μετάδοσης του κορονοϊού. Επιδεικνύουμε ατομική ευθύνη και ακολουθούμε αυστηρά τις οδηγίες. Δεν συνωστιζόμαστε. Δεν μετακινούμαστε. Κρατάμε αποστάσεις. Μένουμε στο σπίτι», τονίζει ο κ. Μητσοτάκης, που συνοδεύει την ανάρτησή του με βίντεο, το οποίο προβλέπει το μήνυμα «Μένουμε Σπίτι». Σπάμε την αλυσίδα μετάδοσης του κορονοϊού. Επιδεικνύουμε ατομική ευθύνη και ακολουθούμε αυστηρά τις οδηγίες. Δεν συνωστιζόμαστε. Δεν μετακινούμαστε. Κρατάμε αποστάσεις. Μένουμε στο σπίτι! pic.twitter.com/nvzn2uFNmq — Prime Minister GR (@PrimeministerGR) March 20, 2020 About Post Author Στάθης Παπούλιας Δημοσιογράφος See author's posts Post navigation K. Μητσοτάκης: Σε περισσότερους το επίδομα 800 ευρώ – Μην πηγαίνετε στα νησιά – Κανονικά το δώρο του Πάσχα Πέτσας: Εάν χρειαστεί, θα προχωρήσουμε σε πλήρη αποκλεισμό της κυκλοφορίας