Περισσότεροι από επτά στους δέκα (73%) Έλληνες δήλωσαν ότι προτιμούν τις ανέπαφες συναλλαγές και απομακρύνονται πλέον από τη χρήση μετρητών για λόγους υγιεινής και επιλέγουν την χρήση καρτών,mobile banking, internet banking και κάθε ψηφιακή δυνατότητα που τους παρέχουν οι τράπεζες.’

Σημαντικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν το χρήμα και τις χρηματικές συναλλαγές έφερε ο κορονοϊός αφού περισσότεροι από τους οκτώ στους δέκα ενήλικες Έλληνες (81%) φαίνεται να έχουν αλλάξει τις οικονομικές τους προτεραιότητες λόγω του Covid-19 .

Αυτό προκύπτει από μελέτη της ηλεκτρονικής τράπεζας ΗN26 στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ ,που παρουσιάζει τις νέες καταναλωτικές τάσεις και την πρωτοβουλία της “26 Hours of Giving” για την υποστήριξη των Γιατρών Χωρίς Σύνορα. Καθώς διανύουμε την έκτη εβδομάδα περιορισμού μετακινήσεων στην Ελλάδα λόγω των μέτρων για τον περιορισμό του Covid-19, μία νέα έρευνα καταναλωτών από την N26, αποκαλύπτει τις επιπτώσεις του ιού όχι μόνο στην υγεία και την καθημερινότητα των καταναλωτών αλλά και στα οικονομικά τους.

Στην έρευνα έλαβαν μέρος 10.000 ενήλικοι από όλη την Ευρώπη και τις ΗΠΑ όπου τους ζητήθηκε να απαντήσουν σχετικά με τον τρόπο που επηρεάστηκε η οικονομική τους ζωή από την πανδημία, αποκαλύπτοντας. Αυτό που πρόεκυψε είναι ότι οι ανησυχία για τα οικονομικά τους βρίσκεται σε δεύτερη θέση αμέσως μετά την υγεία. Οι φόβοι γύρω από την οικονομία αποτελούν τη μεγαλύτερη ανησυχία στο μυαλό των Ελλήνων, με σχεδόν τους μισούς (45%) να φοβούνται για πιθανή αύξηση του κόστους διαβίωσης και το 31% να έχουν άγχος για το εργασιακό του μέλλον .Οι φόβοι αυτοί σύμφωνα με την μελέτη εκδηλώνονται σε μεγαλύτερο ποσοστό σε άτομα ηλικιωμένα ή μέσης και άνω ηλικίας αλλά εμφανίζονται ίσες μεταξύ ανδρών και γυναικών.

Σύμφωνα με τη μελέτη υπό το πρίσμα της οικονομικής αβεβαιότητας, το 59% των Ελλήνων δήλωσε ότι πλέον αποταμιεύει περισσότερα χρήματα από ότι πριν την κρίση – βάζοντας στην άκρη περίπου 140 ευρώ επιπλέον τον μήνα. Το 81% των Ελλήνων παραδέχτηκε πως έχει αλλάξει τις συνήθειες του στα αγαθά που αγόραζε κάθε μήνα και ενω τα ψώνια στο σουπερμάρκετ παραμένουν το μεγαλύτερο έξοδο όπως και πριν την πανδημία, στη δεύτερη και στην τρίτη θέση, όπου προηγουμένως βρίσκονταν η διασκέδαση, η μόδα και οι αγορές από ηλεκτρονικά καταστήματα αντίστοιχα, τώρα έχουν ανέλθει οι συνδρομές σε υπηρεσίες και delivery.

Αυτό που έχει, επίσης, πολύ μεγάλο ενδιαφέρον είναι οι αλλαγές που έχουν προκύψει στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ξοδεύουν τα χρήματα τους αφού δεν άλλαξαν μόνο οι προτιμήσεις των ανθρώπων στο που ξοδεύουν τα χρήματά τους αλλά και στον τρόπο με τον οποίο το κάνουν.

Έτσι περισσότεροι από επτά στους δέκα (73%) Έλληνες δήλωσαν ότι προτιμούν τις ανέπαφες συναλλαγές και απομακρύνονται πλέον από τη χρήση μετρητών για λόγους υγιεινής και επιλέγουν την χρήση καρτών, mobile banking, internet banking και κάθε ψηφιακή δυνατότητα που τους παρέχουν οι τράπεζες.

About Post Author

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours