Την πρόθεση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να επαναφέρει την κάρτα θορύβου στα δίκυκλα, ανέφερε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης, απαντώντας σήμερα σε επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού της Ν.Δ., Φωτεινής Πιπιλή.

Συγκεκριμένα, ο υφυπουργός τόνισε ότι «εξετάζεται το ενδεχόμενο να επανέλθει η κάρτα θορύβου στα δίκυκλα, που συνεπάγεται υποχρέωση ελέγχου του θορύβου, όπως συμβαίνει με τον έλεγχο καυσαερίων. Η ένταση του θορύβου μπορεί να μετριέται στα ΚΤΕΟ, είτε στα συνεργεία, με βάση τις τεχνικές προδιαγραφές του οχήματος.»

Επίσης, όπως είπε ο υφυπουργός «επεξεργαζόμαστε διάταξη που προβλέπει ακόμη και πρόστιμα στα συνεργεία που συνεργούν στην αλλοίωση των χαρακτηριστικών των οχημάτων, όσον αφορά στον θόρυβο, στην αφαίρεση του φίλτρου DPF που κατακρατεί τα επικίνδυνα σωματίδια των οχημάτων και στην παράνομη επέμβαση στον οδομετρητή των χιλιομέτρων.»

Επίσης, ο Μιχάλης Κεφαλογιάννης ανέφερε ότι το Υπουργείο σκοπεύει να εξοπλίσει τα λιγοστά οχήματα ελέγχου που διαθέτει το Υπουργείο Μεταφορών με ειδικά μηχανήματα μέτρησης θορύβου, τα λεγόμενα «ντεσιμπελόμετρα» και εν συνεχεία θα εκκινήσουν πάλι τα μεικτά κλιμάκια ελέγχου, με τη συνδρομή της Τροχαίας και των αρμόδιων υπηρεσιών των Περιφερειών.

Εξάλλου, ο υφυπουργός αναφορικά με τους χώρους στάθμευσης, τόνισε ότι έχει το σχέδιο της υπουργικής απόφασης που συνέταξαν οι υπηρεσίες του Υπουργείου και θα το στείλει στο συναρμόδιο Υπουργείο Περιβάλλοντος.

Εκτιμάται ότι η απόφαση θα ολοκληρωθεί εντός του επόμενου διμήνου.

Σε αυτήν απόφαση καθορίζονται όλες οι λεπτομέρειες για τη νόμιμη λειτουργία χώρων στάθμευσης δικύκλων. Αρμόδιες Υπηρεσίες για τον έλεγχο των απαιτούμενων δικαιολογητικών και την έκδοση της Βεβαίωσης Νόμιμης Λειτουργίας θα είναι οι Διευθύνσεις Μεταφορών των κατά τόπους Περιφερειών.

Πάντως, τα θέματα που αφορούν στη στάση και στάθμευση οχημάτων ρυθμίζονται από τις διατάξεις του άρθρου 34 του ΚΟΚ.

«Η απόφαση για τη στάθμευση των δικύκλων, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τον εκσυγχρονισμό των καθημερινών μετακινήσεων και του βιοτικού επίπεδου του Έλληνα πολίτη,» κατέληξε ο υφυπουργός, επισημαίνοντας ότι «ο έλεγχος της παραβατικότητας θα πρέπει να είναι συνεχής και αυστηρός, σε τέτοιο βαθμό που να διαμορφώσει νέα πρότυπα οδηγικής συμπεριφοράς. Οι υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών θα συνεργαστούν στενά με τις υπηρεσίες του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, ώστε να υπάρξει η καλύτερη δυνατή εφαρμογή του νόμου.»

Πηγή: news247.gr

About Post Author

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours