Για τα προνόμια που επεξεργάζεται η κυβέρνηση για του εμβολιασμένους μίλησε ο Λευτέρης Λαζάρου στην τηλεόραση του ΑΝΤ1. Τάχθηκε υπέρ του εμβολιασμού αλλά τόνισε ότι: «ούτε πελάτη θα διώξω ούτε θα απολύσω εργαζόμενο, αν δεν έχει κάνει το εμβόλιο. Θα προσπαθήσω να πείσει τον υπάλληλό του να κάνει το εμβόλιο για να είναι ασφαλής. Δεν θα αστυνομεύσω εγώ τον εμβολιασμό ούτε μπορώ να μπω στην λογική να συγκρουστώ με άλλες κοινωνικές ομάδες. Η Πολιτεία οφείλει να μας πείσει για τους λόγους που οφείλουμε να εμβολιαστούμε όλοι. Εγώ δεν μπορώ να κάνω την αστυνόμευση και νομίζω δεν έχω το δικαίωμα συνταγματικά, να απαγορεύσω την είσοδο σε κάποιον στο μαγαζί μου. Αν έχω κάποιον αρνητή να κάνει το εμβόλιο από τους εργαζόμενους μου, θα πρέπει να τον πείσω να αλλάξει σκέψη, θα το παλέψω. Έχω συνεργάτες πολλά χρόνια, ακόμη και δανείστηκα για να διατηρήσω θέσεις εργασίας. Οφείλουν νομίζω όχι απέναντι σε μένα, αλλά απέναντι στους συναδέλφους τους, να σκεφτούν ότι πρέπει να κάνουν το εμβόλιο». About Post Author Στάθης Παπούλιας Δημοσιογράφος See author's posts Post navigation Η Μίνα Αρναούτη πλήρωσε την οικογένεια Παντελίδη για τις αναρτήσεις της στο Facebook Τώρα εισιτήριο από το κινητό για λεωφορεία, μετρό, ηλεκτρικό, τραμ