Ο 31χρονος εργαζόταν στο εργοστάσιο της Πέλλας που ανέστειλε τη λειτουργία του λόγω κρουσμάτων Covid-19 Ένας 31χρονος από την Καστοριά ο οποίος ήταν σε καραντίνα, καθώς εργαζόταν στο εργοστάσιο της Πέλλας που έκλεισε λόγω κορονοϊού έχασε τη μάχη με τη ζωή το πρωί της Δευτέρας. Σύμφωνα με πληροφορίες ο 31χρονος υποβλήθηκε σε τεστ κορονοϊού και είχε βγει αρνητικός. Αναμένεται ιατροδικαστική εξέταση για να διαπιστωθεί αν ο άτυχος 31χρονος έφυγε λόγω COVID ή εξαιτίας άλλων παθολογικών αιτίων. Πηγή:ethnos.gr About Post Author Στάθης Παπούλιας Δημοσιογράφος See author's posts Post navigation Ποιος είναι ο Απόστολος Πετράκης που είχε απαγάγει τον Παναγόπουλο κι αναλαμβάνει την Δόξα Δράμας (vid) Κορονοϊός: Εξετάζονται νέα μέτρα στην Αττική – Οι τρεις «κόκκινοι» δήμοι