Η πανδημία της COVID-19 συνεχίζει την επέλασή της στη χώρα μας, αφήνοντας πίσω της νεκρούς και σκορπώντας θλίψη. Ακόμη ένα «μαύρο» ρεκόρ κατέγραψε η χώρα μας σήμερα, που δεν είναι άλλο από το «φράγμα» των νεκρών από την πανδημία, που ξεπέρασαν τους 14.000. Ειδικότερα, σήμερα Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου, ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε 37 νέους θανάτους ασθενών με COVID-19. Από την άφιξη της πανδημίας στη χώρα μας, έχουν καταγραφεί συνολικά 14.014 θάνατοι με το 95,4% να είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω Αξίζει να σημειωθεί πως η φονικότερη ημέρα της πανδημίας, ήταν το Σάββατο 28 Νοεμβρίου, όπου η χώρα μας κατέγραψε 121 νεκρούς μόλις σε 24 ώρες. Υπενθυμίζεται πως ο πρώτος θάνατος από COVID-19 στην Ελλάδα καταγράφηκε τον Μάρτιο του 2020. About Post Author Colin Crazy See author's posts Post navigation Απούσα η Μαργαρίτα Θεοδωράκη από την τελετή αποχαιρετισμού του Μίκη- Δεν ήταν στη Μητρόπολη Κλειστοί χώροι: Ανατροπές από Δευτέρα – Τι ισχύει για εμβολιασμένους και μη