H ΔΕΗ blue φέρνει την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα. Δωρεάν μέχρι τέλος καλοκαιριού η δημόσια φόρτιση!

Την επίσημη είσοδο στο χώρο της ηλεκτροκίνησης με το σχήμα ΔΕΗ Dei Blue εγκαινίασε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ Γιώργος Στάσσης, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo στα Σπάτα.

Στην εκδήλωση, διεθνών προδιαγραφών τόσο σε επίπεδο παρουσίασης όσο και σε κλίμακα, στην οποία παρευρέθηκε και χαιρέτησε η Γενική Γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών, Αλεξάνδρα Σδούκου, παρουσιάστηκε αναλυτικά το πλαίσιο του σχεδιασμού που εφαρμόζει η ΔΕΗ και θα υλοποιήσει το επόμενο διάστημα, με σκοπό να αναπτύξει το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσια προσβάσιμων φορτιστών σε συνδυασμό με την παροχή νέων υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας.

«Η ηλεκτροκίνηση είναι ένα βασικό όχημα για την επίτευξη των στόχων του έχουν τεθεί πανευρωπαϊκό για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, την προστασία του περιβάλλοντος και την καλύτερη ποιότητα ζωής ανέφερε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ Γιώργος Στάσσης. «Στη ΔΕΗ γνωρίζαμε από την πρώτη στιγμή πως δεν θα χάσουμε το στοίχημα της ηλεκτροκίνησης. Ως ηγέτιδα δύναμη στο χώρο της ενέργειας, η ΔΕΗ αναγνώρισε τον ρόλο της, που είναι να φέρει την ηλεκτροκίνηση στη χώρα δημιουργώντας με πολύ γοργούς ρυθμούς το μεγαλύτερο πανελλαδικό δίκτυο δημόσια προσβάσιμων φορτιστών».

«Η καθαρή και εύκολη μετακίνηση δεν είναι τόσο μακριά όσο θα νομίζαμε» σημείωσε κατά την παρουσίαση της ΔΕΗ blue «αυτό που πρέπει να κάνουμε εμείς είναι να προετοιμαστούμε, ώστε όποιος κάνει την επιλογή να είναι σίγουρος ότι θα βρει να φορτίσει το αυτοκίνητό του, ότι θα έχει υπηρεσίες που θα του επιτρέπουν να συνδυάσει τη φόρτιση του αυτοκινήτου του με τα ψώνια του σε ένα εμπορικό κέντρο ή στο σούπερ μάρκετ ή στην πλατεία του Δήμου του Υπηρεσίες που θα τον ενημερώνουν όσο ασχολείται με άλλες δραστηριότητες για τον χρόνο φόρτισης για το κατά πόσο το δίκτυο χρειάζεται μέρος από την ενέργεια που έχει ήδη στην μπαταρία του, για ειδικά πακέτα που μπορεί να απολαμβάνει μέσω της υπηρεσίας φόρτισης που χρησιμοποιεί».

«Τα ηλεκτρικό αυτοκίνητα η ηλεκτροκίνηση δεν είναι μόνο ένας τρόπος να πηγαίνουμε από το ένα μέρος στο άλλο, αλλά θα είναι σύντομα μέρος ενός μεγαλύτερου οικοσυστήματος στο οποίο, εμείς οι καταναλωτές θα έχουμε συμμετοχή και τον έλεγχο. Για μας λοιπόν στη ΔΕΗ η ηλεκτροκίνηση είναι μόνο η αρχή» τόνισε στην ομιλία του ο Αλέξανδρος Πατεράκης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος Ψηφιακού Μετασχηματισμού της ΔΕΗ, ο οποίος σημείωσε ότι η Ελλάδα μοιράζεται τον φιλόδοξο ευρωπαϊκό στόχο, να μετατρέψει το 30% των νέων οχημάτων μας σε ηλεκτρικά έως το τέλος του 2030.

«Σήμερα διαθέτουμε 930 δημόσιους φορτιστές και η πρόβλεψη είναι να φτάσουμε περίπου τους 18.000 δημόσιους φορτιστές στο τέλος του 2025 και περίπου 44.000 σε ιδιωτικούς χώρους – σπίτια και επιχειρήσεις. Οι φορτιστές είναι όμως η υποδομή. Το σημαντικό με την ηλεκτροκίνηση είναι ότι ως κομμάτι της πράσινης και βιώσιμης ανάπτυξης, πυροδοτεί ολόκληρα τμήματα της οικονομίας κι αυτό σημαίνει επενδύσεις, θέσεις εργασίας, καινοτομία. Αλλά οι επενδύσεις μας δεν θα έχουν αξία, αν δεν βάλουμε όλοι, όση ενέργεια απαιτείται – σχήμα λόγου αλλά όχι μόνο- για να γίνει η ηλεκτροκίνηση προσιτή σε όλους τους Έλληνες. Αυτός είναι άλλωστε ο σκοπός της ΔΕΗ blue».

«Πριν από 5 μήνες τοποθετήσαμε τον πρώτο μας φορτιστή και πριν από 2 εικοσιτετράωρα σπάσαμε το φράγμα των 300 δημόσια προσβάσιμων φορτιστών» ανέφερε ο Γενικός Διευθυντής Ηλεκτροκίνησης της ΔΕΗ Κυριάκος Κοφινάς. Στην ομιλία του παρουσίασε αναλυτικά τους τρεις πυλώνες ανάπτυξης του σχεδιασμού της ΔΕΗ που σχετίζονται με τις διαφορετικές ανάγκες φόρτισης ανά σημείο με βάση τον μέσο χρόνο παραμονής των οδηγών, την εμπειρία χρήστη μέσω μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής εμπειρίας, καθώς και τη διασφάλιση της προσβασιμότητας σε όλα τα παραπάνω, που θα επιτρέψει στην ηλεκτροκίνηση να γίνει «η νέα καθημερινότητα». Παράλληλα ο κ. Κοφινάς ανάδειξε τις σημαντικές συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες στις οποίες έχει προχωρήσει η ΔΕΗ το τελευταίο διάστημα «με βάση το κοινό όραμα και σχέδιο για την ηλεκτροκίνηση» και απηύθυνε πρόσκληση στους χρήστες και δυνητικούς χρήστες της ηλεκτροκίνησης να υποδείξουν οι ίδιοι τα σημεία που θα επιθυμούσαν να τοποθετηθεί ο επόμενος φορτιστής μέσω της εφαρμογής DEIblue και το #odikosmoufortistis.

«Επενδύουμε τώρα στη γρήγορη ανάπτυξη του δικτύου της ΔΕΗ blue ακόμα κι αν τα νούμερα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που κυκλοφορούν σήμερα είναι αναλογικά μικρά. Στόχος μας για τα επόμενα χρόνια είναι να υπερδιπλασιάζουμε την εγκατεστημένη βάση μας και ευελπιστούμε ότι η επίτευξη του επόμενου στόχου των 1.000 δημόσιων φορτιστών, θα αποτελέσει ορόσημο για την περαιτέρω επιτάχυνση της προσβασιμότητας και διαθεσιμότητας της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας. Η πρόβλεψη για την ελληνική αγορά είναι μερικές δεκάδες χιλιάδες φορτιστές μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, και δεσμευόμαστε ότι οι 10.000 από αυτούς θα είναι ΔΕΗ blue» τόνισε κατά την ομιλία του ο κ. Κοφινάς.

Η εγκατάσταση 301 φορτιστών σε 31 νομούς και σε 61 περιοχές της χώρας, μέσα σε 5 μήνες, καθιστά τη ΔΕΗ blue το μεγαλύτερο και ταχύτερα αναπτυσσόμενο δίκτυο δημόσιων φορτιστών στη χώρα. Η δε ενέργεια στους φορτιστές της ΔΕΗ παράγεται εξ ολοκλήρου από ανανεώσιμες πηγές, με την εγγύηση του GreenPass. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι μέχρι το τέλος καλοκαιριού η δημόσια φόρτιση στη ΔΕΗ blue είναι πιλοτική και θα παρέχεται δωρεάν.

Μετά το τέλος της εκδήλωσης ένας στόλος αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το σύνολο σχεδόν των διαθέσιμων μοντέλων που κυκλοφορούν στη χώρα μας ήταν στη διάθεση των προσκεκλημένων για test drives, μεταξύ των οποίων και η εντελώς νέα Ford Mustang Mach-e αλλά και το πολυαναμενόμενο λιλιπούτειο city car, Citroen Ami.

About Post Author

+ There are no comments

Add yours