Δοκιμάζουμε το νέο Renault Captur LPG με την τεράστια αυτονομία

Σε μια εποχή που η Αυτοκίνηση αναζητά ένα πιο βιώσιμο στίγμα, η Renault δεν λέει όχι στην υγραεριοκίνηση. Ούτε κι εμείς.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ / ΦΩΤ.: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ

Ειδικά αν έχεις την κίνηση με υγραέριο σε εργοστασιακά τοποθετημένο κιτ, το οποίο προσθέτει τρομερή αυτονομία με 40 λίτρα LPG (πέραν των 48 λίτρων βενζίνης) και εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης.

Θα το κάνουμε πιο… λιανά, αλλά για αρχή να σταθούμε στο όμορφο, ελιτίστικο και ποιοτικό δημιούργημα από τους Γάλλους, που κερδίζει διαρκώς διακρίσεις, και τη δική μας εκτίμηση για την ποιότητα, την αύρα και την ολική δημιουργία γαλλικού χαρακτήρα, κάτι ευπρόσδεκτο.

Το εσωτερικό σε υποδέχεται σε μια οδηγοκεντρική υλοποίηση με μαλακά πλαστικά σχεδόν παντού, στην κονσόλα, όμορφα υλικά, καλή πρακτικότητα, χώρους πολύ καλούς, με τα πίσω καθίσματα να κινούνται κατά τον διαμήκη άξονα και μόνον ένα…«τσικ» παρακάτω αντιληπτή ποιότητα στις λεπτομέρειες:

ιδού, είναι αυτό που θα θέλαμε. Η επιλογή χρήσης υγραερίου ή αμόλυβδης βενζίνης γίνεται με πιεστικό μπουτόν στα αριστερά του τιμονιού (θα θέλαμε να δείχνει λίγο πιο… Renault), ενώ υπάρχει και διακόπτης Eco για έξτρα μείωση της κατανάλωσης μέσω του περιορισμού απόδοσης της μέγιστης ροπής.

Η απόδοση μέγιστης ισχύος και ροπής είναι «διπλά», καθώς η εταιρεία έχει χαρτογραφήσει το τρικύλινδρο turbo μοτέρ των 999 cc να αποδίδει 91 ίππους με καύσιμο βενζίνη και 100 ίππους με LPG. Η ροπή αντίστοιχα είναι 160 / 3.750 και 170 / 3.500. Τα στοιχεία δικαιώνονται με το πάτημα του δεξιού πεντάλ.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10)
RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 100PS LPG

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ8

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ9

ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ8

ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ8

ΑΝΕΣΗ/ΧΩΡΟΙ9

ΑΣΦΑΛΕΙΑ9

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ9

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ9

VALUE FOR MONEY8

ΣΥΝΟΛΟ85

 

Οδηγικά, το αυτοκίνητο έχει ένα εξαιρετικό πάτημα με γαλλική άνεση και… γερμανική ακρίβεια. Καταπληκτική ποιότητα κύλισης με ταχύτητα σχεδόν 130 km/h, όμορφο στήσιμο για εντός ή εκτός ασφάλτου κίνηση με τα Continental Eco Contact διαστάσεων 215/60-R17.

Με 11,9 L/100 km κατανάλωση με τέρμα… γκάζι (υγραέριο, για να μην μπερδευόμαστε) έχουμε ένα κόστος χρήσης σχεδόν 9,5 ευρώ ανά 100 km, που μπορεί να φτάσει σε ακόμα πιο…ιστορικά χαμηλά, αν κινηθείτε ήπια.

Διόλου άσχημα για ένα αυτοκίνητο που φλερτάρει με μια συνολική αυτονομία σχεδόν 1.000 χλμ., με γαλλική άνεση, ασφάλεια και υψηλές εργοστασιακές εγγυήσεις.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΟΝΤΕΛΟ RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 100PS LPG 2021   TIMH €19.830   ΤΕΛΗ €0

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 999, Turbo, 3 Κύλινδρος, Σε σειρά  ΚΑΥΣΙΜΟ Υγραέριο LPG

ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm 91 PS / 5.000 rpm (100 PS/5.000 rpm)  ΡΟΠΗ Nm/rpm 160Nm/3.750rpm (170 Nm /3.500 rpm)

ΜΕΤΑΔΟΣΗ Χειροκίνητο, 6 σχέσεων, κίνηση στους εμπρός τροχούς

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε 13 sec, τελική 173 km/h

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 5,8 kg/100km, 117 g/km

RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 100PS LPG 2021

ΥΠΕΡ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΥΕΛΙΞΙΑ, ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

ΚΑΤΑ ΦΙΝΙΡΙΣΜΑ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ

Πηγή:caranddriver.gr

About Post Author

+ There are no comments

Add yours