Πολύ πιεσμένη ψυχολογικά από την περιπέτειά της η τραγουδιστρία Συγκλονίζει με την εξομολόγησή της για τη μάχη της με τον κορονοϊό η Ελένη Δήμου. Η τραγουδίστρια «έσπασε» στον αέρα της εκπομπής «Happy Day» περιγράφοντας τη μοναξιά που βιώνει στο νοσοκομείο «Γεννηματάς» όπου νοσηλεύεται με κορονοϊό. «Ψυχολογικά είμαι χάλια. Δεν την παλεύω, αυτή η μοναξιά του κορονοϊού δεν υπάρχει. Θέλω πολύ τον γιο μου, τον σύζυγό μου, τα ζωάκια μου, το σπίτι μου, την ηρεμία μου. Είχα πάρει συσκευή οξυγόνου σπίτι για να μη χρειαστεί να νοσηλευτώ» είπε αρχικά η Ελένη Δήμου. https://youtu.be/YDu1BkmWjx0 «Δεν αισθανόμουν δύσπνοια. Πήγα στο νοσοκομείο μετά από παρότρυνση των γιατρών. Ξύπνησα μια μέρα, αισθάνθηκα ένα βάρος στο στήθος και πήγα στο νοσοκομείο. Είπα ότι αν είναι να μου κάνουν διασωλήνωση είπα όχι, θέλω να πεθάνω σπίτι μου» είπε ξεσπώντας σε δάκρυα η τραγουδίστρια. About Post Author Στάθης Παπούλιας Δημοσιογράφος See author's posts Post navigation Δέσποινα Βανδή και Βασίλης Μπισμπίκης ήταν ξανά βόλτα μαζί στα Εξάρχεια «ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ» του MEGA την Νίκη Λυμπεράκη