“Το γυμνό συμβολίζει την προσωπική αλήθεια του καθενός, όποια κι αν είναι αυτή. Αυτό είδα σε αυτούς τους ανθρώπους που φωτογράφισα και αυτό μου έδειξαν. Εις άλλα με υγεία”, γράφει ο Κοσμάς Κουμιανός για τη γυμνή φωτογράφιση του GNTM. Μετά από έντονη κριτική και αρκετές αντιδράσεις που προκάλεσε η γυμνή φωτογράφιση των παικτών του GNTM στις αρχές της εβδομάδας, ο φωτογράφος που συμμετείχε στο επίμαχο επεισόδιο, Κοσμάς Κουμιανός, τοποθετείτε δημόσια με αναρτήσεις που κάνει στο Instagram. Συγκεκριμένα, ο Κοσμάς Κουμιανός γράφει: #GNTM και γυμνό σώμα. Φέτος είχα την χαρά αλλά και την τιμή να συμμετάσχω στο ελληνικό #GNTM για ακόμη μια χρονιά. Η χαρά και η τιμή αναφέρονται στους συνεργάτες της εκπομπής αλλά και στον θεσμό αυτό καθαυτό για πολλούς λόγους καθώς κάθε χρονιά η ζωή μας έχει προκλήσεις που είτε παρουσιάζονται μπροστά μας είτε τις παρουσιάζουμε εμείς. Δεν υπάρχει ωραιότερο «θέμα» στη ζωή από το ανθρώπινο σώμα. https://www.instagram.com/p/CFxVLzNnKa5/?utm_source=ig_web_copy_link https://www.instagram.com/p/CFxVmaWnoJT/?utm_source=ig_web_copy_link Πηγή:zappit.gr About Post Author Στάθης Παπούλιας Δημοσιογράφος See author's posts Post navigation Επιστρέφει στο MEGA θρυλική εκπομπή «Πάμε Δανάη!»: Η Ευδοκία Ρουμελιώτη συγκινεί για την υιοθεσία που δεν ολοκληρώθηκε