Η σειρά που έμεινε στην τηλεοπτική ιστορία, επιστρέφει στο θέατρο Αυτή η είδηση δεν μπορεί να περάσει στα ψιλά. Ο Αλέξανδρος Ρήγας και ο Δημήτρης Αποστόλου φαίνεται πως ξεπέρασαν τη μεταξύ τους κόντρα των τελευταίων ετών και σχεδιάζουν να ρωτήσουν μαζί: “Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή;” Σύμφωνα με όσα ανέφερε Στη φωλιά των Κου Κου ο Γιάννης Πουλόπουλος: “Ο Αλέξανδρος Ρήγας και ο Δημήτρης Αποστόλου όχι μόνο τα έχουν βρει, αλλά θα συνεργαστούν ξανά. Το σχέδιο που ετοιμάζουν είναι πολύ μεγάλη έκπληξη. Υπάρχουν συζητήσεις με θεατρικούς παραγωγούς προκειμένου το “Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή;” να γίνει στο θέατρο, εννοείται με άλλο καστ”. https://youtu.be/Een3v84LTkU Προφανώς, μετά από αυτή την επαγγελματική επανασύνδεση, αναμένουμε να προκύψουν και άλλα νέα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον… Πηγή:zappit.gr About Post Author Στάθης Παπούλιας Δημοσιογράφος See author's posts Post navigation Βγήκε στον «αέρα» ξανά το MEGA -Η πρώτη εικόνα Η Άννα Βίσση με νέα εκπομπή στην ΕΡΤ (vid)