Αν μη τι άλλο ξέσπασε η Μαρία Μιχαλοπούλου στη δοκιμασία αποχώρησης, στο αποψινό επεισόδιο του GNTM και πέταξε και ορισμένες… κακές φράσεις, ενώ με τις φωνές της εκνεύρισε την Κάτια, με την οποία-ως γνωστόν-«σφάζονται» συχνά πυκνά.

https://youtu.be/Saw0CdTcBpI

About Post Author

By Στάθης Παπούλιας

Δημοσιογράφος

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *