Το Twitter προχωράει στην αφαίρεση συγκεκριμένων λέξεων από τον κώδικά του.

Μετά τη δολοφονία του George Floyd από τους αστυνομικούς στις ΗΠΑ, αρκετές αλλαγές κατά του διαχωρισμού και του ρατσισμού έχουν επέλθει και σε αρκετά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ένα από αυτά είναι και το Twitter που περνάει σε ακόμη μεγαλύτερες αλλαγές.

Η γνωστή εταιρεία αποφάσισε να αφαιρέσει τις λέξεις «αφέντης»«σκλάβος» και «μαύρη λίστα» από τον κώδικά του. Για τον σκοπό αυτό, δύο μηχανικοί της εταιρείας επιφορτίστηκαν να δημιουργήσουν μια πιο περιεκτική γλώσσα προγραμματισμού.

Ο επικεφαλής της ομάδας προγραμματιστών της εταιρείας σε ανάρτησή του την Πέμπτη, όπως μεταδίδει το CNNi, έγραψε τα εξής:

«Οι λέξεις έχουν σημασία. Έχουμε δεσμευτεί να υιοθετήσουμε μια γλώσσα χωρίς αποκλεισμούς στον κώδικα, τη διαμόρφωση, και την τεκμηρίωση.»

Οι λέξεις «αφέντης» και «σκλάβος» αναφέρονται σε μια διαδικασία στον κώδικα που ελέγχει μια άλλη. H λέξη «μαύρη λίστα» περιγράφει μια λίστα στοιχείων που αποκλείονται αυτόματα, όπως απαγορευμένες διευθύνσεις IP.

Αυτές οι λέξεις θα αντικατασταθούν από άλλες. Πιο συγκεκριμένα, η λέξη «αφέντης» θα αντικατασταθεί από τη λέξη «ηγέτης» ή «πρωταρχικός», ο «σκλάβος» από τη λέξη «οπαδός» ή «αντίγραφο» και, τέλος, η «μαύρη λίστα» θα γίνει «αρνητική λίστα».

Οι συζητήσεις σχετικά με τις γλώσσες προγραμματισμού έχουν ενισχυθεί τις τελευταίες εβδομάδες από το κίνημα «Black Lives Matter» και την κατάσταση που επικρατεί στην Αμερική το τελευταίο χρονικό διάστημα. Οι εταιρείες αναγκάζονται, πλέον, να λαμβάνουν υπόψη τους τις διακρίσεις και τη μεταχείριση των μαύρων υπαλλήλων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στον κατάλογο των λέξεων που θα αρχίσουν να αντικαθίστανται περιλαμβάνονται επίσης και άλλες λέξεις.

Σε παρόμοια βήματα θα κινηθεί και η μεγαλύτερη τράπεζα της Αμερικής, JPMorgan Chase (JPM). Η γνωστή τράπεζα πρόκειται να αφαιρέσει και αυτή τις παραπάνω λέξεις από το εσωτερικό υλικό και τον κώδικά της.

Το Twitter, πέρα από το θέμα του ρατσισμού και των φυλετικών διακρίσεων, φαίνεται να μπαίνει ενεργά και στη μάχη κατά του νέου κορωνοϊού. Η γνωστή εταιρεία φαίνεται να λαμβάνει θέση και για το ζήτημα της χρήσης μάσκας που απασχολεί το τελευταίο διάστημα τις ΗΠΑ. Με μια αινιγματική ανάρτηση, η εταιρεία προανήγγειλε ότι θα προβεί σε μια καινοτομία στην πλατφόρμα της, εφόσον όλοι φορέσουν μάσκες. Στην ανάρτηση αυτή γράφει τα εξής:

«Μπορείτε να έχετε ένα κουμπί επεξεργασίας (των αναρτήσεών σας), εφόσον όλοι φορούν μάσκα.»

Η ανάρτηση αυτή έχει διχάσει τους χρήστες. Ορισμένοι χρήστες την εξέλαβαν ως χιουμοριστική, ενώ κάποιοι άλλοι ως πολιτική παρέμβαση. Η συγκεκριμένη ανάρτηση έγινε γρήγορα viral καθώς μοιράστηκε μισό εκατομμύριο φορές μέσα σε διάστημα, μόλις, 12 ωρών και έλαβε περισσότερα από 2 εκατομμύρια «likes».

Δες τη σχετική ανάρτηση!

Πηγή:neolaia.gr

About Post Author

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours