Όπως είχαμε δει και από τα πιο πρόσφατα teaser το νέο Nissan Juke διατηρεί σε πολύ μεγάλο βαθμό τον αντισυμβατικό και πολύ ενδιαφέρον στιλ του. Το οποίο είχε προκαλέσει ιδιαίτερη αίσθηση πριν από εννέα χρόνια όταν είχε παρουσιαστεί η πρώτη γενιά. Τώρα, το νέο Juke συνεχίζει με μια δυναμική μπροστινή όψη που ξεχωρίζει από τη νέα μάσκα και τους δυναμικού προβολείς.

Από το πλάι συνεχίζει να υπάρχει η έντονη κλίση της οροφής που δίνει την αίσθηση ενός κουπέ και σπορ μοντέλου, ενώ διατηρούνται και οι «κρυφές» λαβές για τις πίσω πόρτες. Το πίσω μέρος είναι εξίσου ενδιαφέρον με τα φωτιστικά σώματα να προεξέχουν ελαφρώς από το αμάξωμα και ψηλότερα να υπάρχει μια διακριτική πτέρυγα.

Το νέο Juke είναι μακρύτερο (κατά 85 mm, συνολικό μήκος στα 4.210 mm), φαρδύτερο (κατά 170 mm, συνολικό πλάτος στα 1.800 mm), αλλά χαμηλότερο (κατά 30 mm, συνολικό ύψος στα 1,595 μέτρα). Σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο κατά 105 mm μεταξόνιο οι χώροι για τους επιβάτες αναμένονται σημαντικά μεγαλύτεροι.

Ενδεικτικό είναι και το πορτμπαγκάζ των 422 lt (σε σχέση με τα 354 lt του απερχόμενου μοντέλου). Το ταμπλό δείχνει μοντέρνο και σύγχρονο με μία «ελεύθερη» touch-screen με διαγώνιο 8’’ στο μέσο του και χαμηλότερα τους απαραίτητους διακόπτες για τον κλιματισμό.

Ο πίνακας οργάνων φαίνεται να συνδυάζει αναλογικά όργανα με μία μεγάλη ψηφιακή οθόνη. Στην βάση του επιλογέα υπάρχει ο διακόπτης επιλογής των οδηγικών προφίλ Eco, Standard και Sport. Φυσικά υπάρχουν όλες οι δυνατότητες συνδεσιμότητας και τα πιο εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης κάτω από την ομπρέλα του ProPilot.

Η βάση είναι η νέα πλατφόρμα CMF-B που χρησιμοποιείται ήδη στα νέα Renault Captur και Clio. Χάρη σε αυτή και παρόλο που το νέο Juke έχει μεγαλώσει, το βάρος έχει μειωθεί έως 23 kg. Πολλές και διάφορες θα είναι οι επιλογές εξατομίκευσης και χρωμάτων για το νέο Juke.

Αρχικά το νέο Nissan Juke θα είναι διαθέσιμο με τον τρικύλινδρο 1.0 DIG-T των 117 PS. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις. Προς το παρόν δεν γίνεται κάποια αναφορά για diesel έκδοση, αλλά δεδομένη θεωρείται αργότερα μία plug-in υβριδική (όπως και στο Captur). Σκέψεις υπάρχουν και για Nismo έκδοση με 1.500άρη κινητήρα και 200 PS.

Πηγή:caranddriver.gr

About Post Author

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours