Οι ιστότοποι και οι εφαρμογές με «πειρατικές» ταινίες και τηλεοπτικές σειρές κερδίζουν περίπου 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια από διαφημίσεις κάθε χρόνο, συμπεριλαμβανομένων εκείνων από μεγάλες εταιρείες όπως η Amazon.com, σύμφωνα με μια μελέτη.
Οι πειρατεία είναι επίσης βασική πηγή κακόβουλου λογισμικού και ορισμένες διαφημίσεις που τοποθετούνται στους ιστότοπους περιέχουν συνδέσμους που χρησιμοποιούν οι χάκερ για να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες ή να πραγματοποιήσουν επιθέσεις ransomware, σύμφωνα με την μη κερδοσκοπική οργάνωση Digital Citizens Alliance και την εταιρεία White Bullet Solutions.
Η μελέτη υπογραμμίζει πόσο δύσκολο είναι το πρόβλημα της πειρατείας τόσο για τα στούντιο του Χόλιγουντ όσο και για τις εταιρείες που διανέμουν ψηφιακές διαφημίσεις. Η κατάσταση επιδεινώθηκε από την πανδημία Covid-19, η οποία οδήγησε περισσότερους ανθρώπους να παρακολουθούν ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές στο διαδίκτυο.
Η έρευνα καθόρισε το εύρος των εσόδων από διαφημίσεις για πειρατικό περιεχόμενο παρακολουθώντας τους πιο δημοφιλείς ιστότοπους και εφαρμογές που ήταν ενεργές μεταξύ Ιουνίου 2020 και Μαΐου 2021. Αξιοποίησε περίπου 6.000 ιστότοπους και 900 εφαρμογές και παρακολούθησε τις διαφημίσεις που εμφανίστηκαν.
Τα μεγάλα brands αντιπροσώπευαν περίπου το 4% των διαφημίσεων στους πειρατικούς ιστότοπους και το 24% των διαφημίσεων σε πειρατικές εφαρμογές, με τις Amazon, Facebook και Google να αποτελούν τις μεγαλύτερες εταιρείες. Το μεγαλύτερο κομμάτι της διαφήμισης ήταν με τη μορφή “χορηγούμενου περιεχομένου”, το οποίο συχνά λαμβάνει τη μορφή clickbait που μοιάζει να οδηγεί σε ειδήσεις ή ενδιαφέρον βίντεο.
Μικρότερες εταιρείες, με περιεχόμενο για ενήλικες και κακόβουλο λογισμικό, αποτέλεσαν τις υπόλοιπες διαφημίσεις.
Πηγή:epixeiro.gr
+ There are no comments
Add yours