Έκανε γνωστό παράλληλα, ότι την Τρίτη (22 /12) θα παρουσιαστεί στο υπουργικό συμβούλιο η πρόταση του υπουργείου για την ελεγχόμενη είσοδο σε όλα τα πανεπιστήμια. . Απόλυτη προτεραιότητα είναι να ανοίξουν τα σχολεία μας στις 8 Ιανουάριου δήλωσε σήμερα στον ΣΚΑΪ 100,3 η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως. «Θα συζητήσουμε με τους ειδικούς και με βάση τα τελευταία επιδημιολογικά δεδομένα θα λάβουμε τις αποφάσεις μας,» τόνισε η κ. Κεραμέως. Έκανε γνωστό παράλληλα, ότι την Τρίτη (22 /12) θα παρουσιαστεί στο υπουργικό συμβούλιο η πρόταση του υπουργείου για την ελεγχόμενη είσοδο σε όλα τα πανεπιστήμια. . Επίσης ανέφερε ότι συζητείται ήδη και με τους Πρυτάνεις η πρόταση για σύσταση ομάδας προστασίας των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων στα οποία παρατηρείται παραβατικότητα. Όπως σημείωσε η ομάδα θα αποτελείται από αξιωματικούς της αστυνομίας οι οποίοι θα υπάγονται στον Αρχηγό της Αστυνομίας ενώ θα υπάρχει συνεργασία με τα όργανα των πανεπιστήμιων. Πηγή:skai.gr About Post Author Στάθης Παπούλιας Δημοσιογράφος See author's posts Post navigation Έρευνα-Covid: Ένας στους τρεις Έλληνες θα κάνει το εμβόλιο “σίγουρα” «Αστέρι της Βηθλεέμ»: Live εικόνα από το Αστεροσκοπείο – Ορατό μετά από 800 χρόνια