Ιάπωνες παίκτες δέχθηκαν μπουνιές από τους Βορειοκορεάτες αντιπάλους τους πριν από τον μεταξύ τους αγώνα στο Παγκόσμιο Κύπελλο Κάτω των 17 ετών. Ένα πολύ περίεργο συμβάν στο Κατάρ, καθώς πριν ξεκινήσει το παιχνίδι οι παίκτες παρατάχθηκαν για την παραδοσιακή κλασσική χειραψία, όμως εκεί ξεκίνησε το χάος. Οι ποδοσφαιριστές αρχικά ξεκίνησαν να ανταλλάσσουν «fist bumps» και «high fives», όμως η κατάσταση κλιμακώθηκε όσο οι Ιάπωνες προχωρούσαν στη σειρά της Βόρειας Κορέας, οι αντίπαλοι ξεκίνησαν να τους χτυπούν, ρίχνοντάς τους κανονικές μπουνιές. Η Ιαπωνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία κάλεσε την FIBA να παρέμβει μετά το προκείμενο περιστατικό λέγοντας πως, «Θα θέλαμε να ζητήσουμε από τη FIFA μια απόφαση». Στο τέλος του ματς η Ιαπωνία βγήκε τελικά νικήτρια στην φάση των «16» στο Κατάρ, ωστόσο το ταξίδι της Ιαπωνίας στο τουρνουά ολοκληρώθηκε μετά από οριακή ήττα με 1-0 από την Αυστρία. That North Korea vs Japan “handshake” before the U17 Round of 16 was absolutely chaotic 😅North Korea pulled up like it was a UFC face-off, not a football match. 🇰🇵🇯🇵💀 pic.twitter.com/YgU2SYXhMk— Footybuzz (@footybuzzHQ) November 20, 2025 About Post Author Colin Crazy See author's posts Post navigation Ο Τσιτσιπάς έτρεχε με 210 χλμ. με Lotus στην Αττική Οδό: Ψηφιακό πρόστιμο στον σταρ του τένις Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός 2 – 3: Οι έξαλλοι πανηγυρισμοί των ερυθρολεύκων για την κατάκτηση του Super Cup βόλεϊ ανδρών