(EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ)

Κύμα οργής έχει ξεσηκώσει η ανάρτηση ενός θαμώνα καφετέριας στη Νέα Σμύρνη, ο οποίος κατήγγειλε ότι μπροστά στα μάτια του, είδε μια γκαρσόνα να σηκώνει έναν ηλικιωμένο από το τραπέζι που κάθισε λέγοντάς του ότι «είναι πολιτική του καταστήματος» να μην επιτρέπει σε ηλικιωμένους να τους… χαλάνε την μόστρα.

Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό, η ρατσιστική συμπεριφορά έχει οργίσει τους χρήστες του διαδικτύου και παρότι οι ιδιοκτήτες της καφετέριας έσπευσαν να πουν ότι επρόκειτο για ένα μεμονωμένο περιστατικό, το οποίο έγινε κατόπιν εντολής ενός νεοπροσληφθέντα υπεύθυνου, οι χρήστες και οι Νεοσμυρνιώτες που άκουσαν την είδηση, αποκάλυψαν ότι έχουν βιώσει κι άλλοι αντίστοιχα περιστατικά.

«Εκανα μεγάλο λάθος που δεν τον έλεγξα να δω ποιες ήταν οι εντολές που είχε δώσει. Επειδή ήμουν εκτός λόγω covid δεν είχα εικόνα. Οι κατευθύνσεις που είχε δώσει δε συνάδουν με την ηθική του μαγαζιού» έγραψε ο διαχειριστής της σελίδας της καφετέριας στο Facebook, ο οποίος προφανώς είναι και ο ιδιοκτήτης της. Πολλοί, πάντως, δεν πείστηκαν με την συγγνώμη, καθώς, όπως τονίζουν σε σχόλιά τους «ανάλογα περιστατικά είχαν γίνει και το καλοκαίρι»

καφετέρια Νέα Σμύρνη
(EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ)

Πάνω από 1.000 οργισμένα σχόλια στην ανάρτηση της «συγγνώμης» του ιδιοκτήτη

Η σελίδα της επιχείρησης, από την ώρα που έγινε γνωστό το θέμα, τόσο μέσω των social media, όσο και μέσω των ειδησεογραφικών ιστοσελίδων, έσπευσαν να κατακεραυνώσουν την ιδιοκτησία για τον κοινωνικό ρατσισμό που επέδειξε, και πολλοί εξ αυτών μιλούν για σκηνικά που επαναλαμβάνονται.

Το πιο χαρακτηριστικό εξ αυτών κι αυτό που έχει συγκεντρώσει τις περισσότερες θετικές αντιδράσεις είναι το εξής: «Η ανάρτηση και η απόδοση ευθύνης στους εργαζόμενους, επιβεβαιώνει πιο σθεναρά ότι είναι βαθιά ριζωμένη η θέση για το πώς αντιλαμβάνεστε τον «άλλο», όποιος κι αν είναι αυτός. Χτες τον ηλικιωμένο, αύριο κάποιον άλλο που δε θα είναι αρεστός γιατί δεν ταιριάζει στην “αισθητική” σας. Μόνο που στη δική μας “αισθητική”, δεν ταιριάζουν τέτοιες καταστάσεις που το μαγαζί σας εκφράζει».

Ενα άλλο με εξίσου μεγάλη απήχηση αναφέρει: «Μια χαρά είναι δυνατόν, μια χαρά έγινε και μια χαρά έχεις όλη την ευθύνη. Και αν δεν σε είχαν κάνει βούκινο θα συνέχιζες με αυτή την “στρατηγική”. Ελπίζω να μην πατήσει ποτέ κανείς το πόδι του εκεί και να αντιληφθείς πώς πληρώνονται τέτοιες “στρατηγικες”. Οσο για το ποιος φταιει, πάντα την ευθύνη την έχει το μεγάλο αφεντικό. Εύχομαι σύντομα να κλείσει ένα μαγαζί με τέτοιες αξίες»

athensmagazine.gr

About Post Author

You May Also Like

More From Author