Ηλεκτρονικές κριτικές μουσικής, μίξεις, podcast και λίστες αναπαραγωγής ( δεύτερο μέρος , Φλεβάρης 2022 )

του Μανώλη Διακάκη

Η στήλη αυτή , φιλοξενούμενη απο την ηλεκτρονική σελίδα του Στάθη  , είναι μια στήλη ΄΄ παθιασμένης  αφοσίωσης στην τέχνη της  ηχογραφημένης μουσικής , εξερευνόντας καλλιτέχνες, άλμπουμ, είδη  ,  πληροφορίες , φιλμς  που έχουν κάτι να δώσουν .

Ας ξεκινήσουμε , πάντα με γνώμονα οτι οι παραγωγοί και οι καλλιτέχνες έχουν τον πρώτο λόγο , εμείς εδω απλώς ψάχνουμε και φέρνουμε στο ΄΄ φως ΄΄ την προσπαθειά και την δημιουργία τους

Patricia Wolf – I’ll Look For You In Others

Το ντεμπούτο άλμπουμ από ένα ανερχόμενο αστέρι στην αμερικανική  ambient σκηνή είναι μια ήσυχη και υπομονετική υπόθεση.

Παρόλο που το I’ll Look For You In Others είναι το ντεμπούτο άλμπουμ της Patricia Wolf, η DJ,  παραγωγός με  έδρα το Πόρτλαντ έχει κερδίσει επαίνους στην αμερικανική ambient σκηνή τα τελευταία δύο χρόνια. Είναι λάτρης του υλικού, βαθιά κατοχυρωμένη στον κόσμο των  συνθεσάιζερ και παίζει τακτικά ζωντανά, ανοίγοντας για καλλιτέχνες .

Το I’ll Look For You In Others, από τους τίτλους των τραγουδιών του μέχρι τις νότες του, είναι μια  μουσική ανταπόκριση  σε δύο θανάτους στη ζωή της Wolf: τη πεθερά της, απο καρκίνο, την οποία ακολούθησε σύντομα ένας στενός φίλος.

 

Το πιο απλό άλμπουμ του  Shinichi Atobe εξακολουθεί να κρύβει  techno ανησυχίες. Οι παραγωγές του ακολουθούν μια λογική άλλης διάστασης  , χωρίς ένα σταθερό προγραμματισμό , μελωδίες με εκτεταμένους ή εξαιρετικά σύντομους χρόνους εκτέλεσης .

Το έκτο άλμπουμ του, Love Of Plastic, γεμίζει λίγο από αυτόν τον κενό χώρο απο τις προηγούμενες παραγωγές .

Ο ήχος είναι γενικά σύμφωνος με αυτόν των δύο τελευταίων LP του, αλλά αυτά τα εννέα κομμάτια είναι  λιγότερο ατμοσφαιρικά, πιο δομημένα.

Ο χαμηλών τόνων  Maurice Fulton , μεγαλωμένος στη Βαλτιμόρη, παραγωγός με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο έχει εδραιωθεί στην ιστορία της χορευτικής μουσικής, αλλά ποτέ δεν φρόντισε να είναι  μέσα στο κοινό.

Η μέθοδός του είναι να επικεντρωθεί στη μουσική και να αφήσει την τέχνη να μιλήσει από μόνη της. Διαβόητα επιφυλακτικός με τις συνεντεύξεις, ο δισταγμός του για την αυτοπροβολή σημαίνει ότι πρέπει να είστε πραγματικά συντονισμένοι για να ξέρετε τι θα κάνει στη συνέχεια. Τον τελευταίο καιρό, άφησε λίγο φως με τους δικούς του όρους.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας άρχισε να μεταδίδει DJ sets από το στούντιο του σπιτιού του ,  συνήθως πολλές φορές την εβδομάδα χωρίς καμία προειδοποίηση.

Εκτός από αυτές τις αυτοσχέδιες μίξεις, υπήρξαν σημαντικές ενημερώσεις στο BubbleTease Communications Bandcamp, όπου ο Fulton ανέβαζε προηγούμενα (και συχνά αναγνωρισμένα) έργα, ενώ κυκλοφόρησε αθόρυβα νέο υλικό.

Από τη Βραζιλία σε όλο τον  κόσμο, ο Marky έχει αλλάξει το τοπίο του drum & bass με το ενεργητικό του ρεπερτόριο και τα σφιχτά του περάσματα .

Ένα κύμα της Λατινικής Αμερικής ,  καταιγίδα  χορευτικής μουσικής ,  χτύπησε  το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη προς τα τέλη της δεκαετίας του ’90. Αυτή η μεταβαλλόμενη μουσική παλίρροια οδηγήθηκε από ένα αδύνατο, λιτό αγόρι από το East Side του Σάο  , ο περιβόητος  Marcos.

Ως έφηβος, έμαθε τα  βασικά αγγλικά διαβάζοντας εξώφυλλα δίσκων που του έδωσε η μαμά του – τα μόνα δώρα που ζήτησε από τους γονείς του. Είκοσι χρόνια αργότερα, με το ονοματεπώνυμο DJ Marky, ήταν στη σκηνή για το βρετανικό τηλεοπτικό σόου Top of the Pops.

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, δεν σταμάτησε ποτέ να εξερευνά πώς τα πικάπ μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως μουσικά  όργανα  κλαμπ, είτε στο πάρτι του Marky & Friends είτε σε βασικούς χώρους  και φεστιβάλ όπως το Warehouse Project & Tomorrowland.

Το εκτεταμένο μουσικό ρεπερτόριο του Marky και η ικανότητα του στην ερμηνεία βοήθησαν να μπει η Βραζιλία στον χάρτη του clubbing  .

 

 

About Post Author

+ There are no comments

Add yours