Την τρίτη, αναμνηστική, δόση του εμβολίου κατά της Covid-19 έκανε το Σάββατο ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας. Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ο οποίος ήταν από τους πρώτους που είχαν λάβει το εμβόλιο των Pfizer/BioNTech στα τέλη του Δεκεμβρίου του 2020 και είχε κάνει την επαναληπτική δόση τον Ιανουάριο του 2021, εμβολιάστηκε ξανά, στέλνοντας και ένα μήνυμα μέσω των social media: «Τρίτη δόση. Εμβολιαζόμαστε. Διαλέγουμε τον δρόμο της επιστήμης και της ζωής». Τρίτη δόση. Εμβολιαζόμαστε. Διαλέγουμε τον δρόμο της επιστήμης και της ζωής. pic.twitter.com/EgxiwLzcWi — Αλέξης Τσίπρας – Alexis Tsipras (@atsipras) November 13, 2021 About Post Author Στάθης Παπούλιας Δημοσιογράφος See author's posts Post navigation Αυτοαπογραφή πληθυσμού: Αυτό είναι το έντυπο που θα λάβουμε – Οδηγίες: Βήμα βήμα όσα πρέπει να κάνουμε Στην Ολλανδία το πρώτο λοκντάουν στην Ευρώπη μετά τη νέα έκρηξη της πανδημίας