του Λεόντιου Πετμεζά
Ο Γιώργος Μπόν ,ο άνθρωπος που επί πολλά χρόνια μέσα από την αλυσίδα των καταστημάτων που διαθέτει σε διάφορες περιοχές της Αθήνας ,ασχολείται δυναμικά και ενεργά με το ποιοτικό εμπόριο έργων τέχνης σημαντικών Ελλήνων και ξένων εικαστικών καλλιτεχνών αλλά και άλλων ειδών διακόσμησης των εσωτερικών χώρων μας προτείνει τον νέο φερέλπη ταλαντούχο καλλιτέχνη Χρήστο Mονοκρούσο ,Chris Monokrousos,Chris Lynx,απόφοιτο της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών , που έχει δημιουργήσει ήδη ένα μεγάλο κοινό που τον ακολουθεί και είναι ιδιαίτερα αγαπητό πρόσωπο στην νεολαία .Πιο συγκεκριμένα έχει 278.000 ακόλουθους στο κανάλι του στο youtube και 60.000 στo instagram.
Ο ρηξικέλευθος δημιουργός μέσα από στοιχειώδεις εμπνευσμένες απεικονίσεις και εμβληματικές αποδόσεις επιτρέπει στην πρωτότυπη και νεωτεριστική ,μεταμοντέρνα τεχνική του να χαρακτηρίζει στυλιστικά τις συλλήψεις του και να υπερτερεί με αντίληψη παράλληλα με την μεγεθυντική κλίμακα της πρωτοποριακής υπόστασης .
Εκφράζει τα πρόσωπα μιας διαχρονικής ,προχωρημένης εναλλαγής , με εύληπτη διαφοροποίηση προς την χρονική απόσταση , την επικαιρότητα όπως στην περίπτωση της Δήμητρας της Λέσβου και την διαφοροποιημένη καθημερινότητα και την γυναικοκτονία. Έχει και τραγούδι παράλληλα με το έργο της Δήμητρας. Σε υπέρτατο βαθμό οι συνειρμοί της φόρτισης του αιφνιδιάζουν ευχάριστα και φέρνουν σε πρώτο πλάνο ευθύβολες αναμενόμενες ανατροπές περιβλημάτων .Η διάσταση των ευρηματικών συνθέσεων του προϊδεάζουν εμπεριστατωμένα και σοφιστικά το κοινό .Το εισαγάγουν σε ένα αυτόβουλο οδοιπορικό ενδοσκόπησης με θεαματικό και ανθρωποκεντρικό ρυθμό που είναι επηρεασμένος από όσα συμβαίνουν στο περιβάλλον και στον ευρύτερο κοινωνικό περίγυρο της ύπαρξης μας.
Προβάλλοντας ο Χρήστος Μονοκρούσος τα άμεσα στοιχεία εκποίησης που αφορούν τις καίριες δοκιμασίες και τους προβληματισμούς κινείτε με έντονη εμμονή στην συναισθηματική φόρμα αποκωδικοποίησης. Μας παραπέμπει σ’ ένα ταξίδι διευθέτησης, περιπλάνησης, περιήγησης και συναρμολόγησης. Το εκπληκτικό πέρασμα του στο αναγνωρίσιμο επίπεδο και στα ποικίλα αισθήματα για την αντιμετώπιση της ζωτικής πραγματικότητας επιφυλάσσει το άρρηκτο δεδομένο του εργονομικού εγχειρήματος που σωματοποιεί το ζητούμενο μονοπάτι με γενετική αιτιατή σχέση απέναντι στο ορατό και στον προφανή στοχαστικό χειρισμό .
Τα εκθέματα ενέχουν το στοιχείο της συγκινησιακής οντότητας. Πρόκειται για ένα υλικό που ξεκινά ερευνητικά , πορεύεται με αντιθέσεις και καταλήγει μελετημένα στην απόλυτη κυριαρχία της αισθαντικής και αρμονικής ματιάς. Συγκροτημένα οργανώνει έντεχνα μια ιεροτελεστία διαιώνισης που αναμφίβολα καθρεπτίζει και διεγείρει χειρονομίες και διαλόγους . Συνάμα η αυθεντικότητα στην έμπνευση του αφομοιώνει καταστάσεις της ψυχής και γεγονότα με κίνητρα που υπόκεινται σε θεματικές γέφυρες με παρεκκλίσεις τέμνουσας υπερουσιότητας προς το άφθαρτο και ανατρεπτικό κρεσέντο ανασυγκρότησης
Η μουσικότητα του σχεδιαστικού περίγυρου συναρπάζει καθώς τονίζεται περισσότερο μέσα από την έκσταση της απολυτότητας που αναδεικνύει την ουσία του εκπληρωμένου στόχου ορθώνοντας με ανανέωση μια οικουμενικότητα πληρότητας και συνειδητοποίησης με δεξιότητα στην κορύφωση .Εκθέτει απερίσπαστα έναν αδιάσπαστο κύκλο μάχης και συνεύρεσης απέναντι στην παράδοση που επιδρά στις συμπεριφορές της διευρυμένης επεξεργασίας με ακριβοδίκαιη απτότητα και αρχετυπικό μεγαλείο ταύτισης . Ξέρει διαισθητικά να φιλτράρει τα μικρογραφικά διανοητικά αποτελέσματα ,να ζυγίζει τις αναλογίες των αντιλήψεων ,τις στάσεις και τα ζωτικά δρώμενα με χνάρια σύζευξης από δρομολογημένες αφαιρετικές αλλά και ολοκληρωμένες αναδύσεις εκποίησης .
Παρακολουθούμε εσώτερες σκέψεις που εξάπτουν την φαντασία μέσα από την υφή της άρτιας πέννας με την αναμενόμενη διύλιση και απαιτούμενη σύληση . Αναμετρώνται σε μια ολιστική μετουσίωση που γίνεται σταδιακά και βαθμιαία ελεγειακή , έκρυθμη, προφητική και κατανυκτική .Με την παρέμβαση της μεταφυσικής ορατότητας παραμένει απεριόριστα ασυμβίβαστη. Διαθέτει βροντώδεις και διαχρονικές έννοιες που καθώς προτείνουν λύσεις προσεγγίζονται εκπρόθεσμα από την λεπτομέρεια, την ευκρινή οξυδέρκεια και την οντότητα της αλήθειας. Ο συνειρμικός κόσμος της ιδιότυπης απεικόνισης διεισδύει με συσκεπτόμενους ιριδισμούς σε στοιχειοθετημένα συμπλέγματα.
Η αισθητική και μυθοπλαστική παρέμβαση συμπληρώνεται με διαβαθμίσεις αξιώσεων και με την συνδρομή της επίγνωσης που αναπαράγει μια πανδαισία αισθητικών επεμβάσεων και παρεμβάσεων απέναντι στην συνειδητή υφή της ανθρωποκεντρικής χροιάς. Πρόκειται για μια ενδοσκόπηση σε τοπία αδρανή και ίσως ιδιοτελή που δίνουν διαπιστώσεις σε διατυπώσεις και αφυπνίζουν ιδανικά. Συσσωρεύουν την ευνομούμενη παρακολούθηση με έμφυτη εμμονή σε θεάσεις που συμπλέκονται με την ενορχηστρωμένη αξιολόγηση των συστοιχιών .
Ξεπερνά συχνά τα όρια της μέθεξης και μεταλλάσσεται θεαματικά με μια διαφορετική απόδοση που καλεί σε ένα ταξίδι περιπλάνησης και διάβασης από στοχαστικές επιμέρους αναλύσεις με αντιστίξεις και συγκινησιακές αποστολές . Οι σημειογραφίες εικόνες καταλήγουν σε νοηματικές και ανυσματικές παραβολικά αναφορές ενώ παρεπιδημεί η αυτούσια σκιαγράφηση της ανθρώπινης παρουσίας σε σχήματα ζωογόνας υφής. Σταχυολογούνται προσωπικές αλλά και διαπροσωπικές εξελίξεις που εμπεριέχουν ενοποιητικές αντιλήψεις και ιχνηλατήσεις που κυοφορούνται εύληπτα σε βάθος χρόνου. Οργανώνουν μετουσιωμένα ένα αυθύπαρκτο και πολύσημο κύκλο διατυπώσεων που αφορά ζητήματα με μια μορφική αψεγάδιαστη εσωτερικότητα που διαθέτει και συντονίζει ενορχηστρωμένα .
+ There are no comments
Add yours