«Φρένο» στη διασκέδαση σε κλειστούς χώρους της εστίασης, όπως μπαρ και καφέ βάζει η κυβέρνηση, με στόχο να αναχαιτίσει την άνοδο των κρουσμάτων. Με νέα μέτρα θα λειτουργήσει η εστίαση στους κλειστούς χώρους από την Παρασκευή 16 Ιουλίου, καθώς θα απαγορεύεται ο χορός και οι όρθιοι πελάτες. Σύμφωνα με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, σε καφε, μπαρ και κλαμπ θα επιτρέπονται μόνο καθήμενοι πελάτες από τις 16/7, ενώ η είσοδος στους κλειστούς χώρους θα είναι μόνο για εμβολιασμένους. «Η ψυχαγωγία, είτε σε ανοικτούς είτε σε κλειστούς χώρους, θα αφορά μόνο καθήμενους και όχι όρθιους, ώστε να μην ευνοείται η μετάδοση του ιού. Τα καταστήματα θα έχουν, πλέον, τη δυνατότητα περισσότερων τραπεζοκαθισμάτων. Όμως και οι έλεγχοι θα είναι πολύ αυστηροί», είπε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός κατά το διάγγελμα που πραγματοποίησε την Δευτέρα 12 Ιουλίου. About Post Author Στάθης Παπούλιας Δημοσιογράφος See author's posts Post navigation Φάνης Χριστοδούλου: Σε εξέλιξη η αεροδιακομιδή του με C – 130 στην Αθήνα Πέτρος Φιλιππίδης: Τέταρτη υπόθεση που τον «καίει» – Τα… γύρισε πασίγνωστη ηθοποιός