Οξεία νεφρική ανεπάρκεια εμφάνισε ο Δημήτρης Κουφοντίνας ως απόρροια της απεργίας πείνας και δίψας που κάνει. Η εξέλιξη γνωστοποιήθηκε από το νοσοκομείο της Λαμίας στο οποίο νοσηλεύεται με το ιατρικό ανακοινωθέν να ξεκαθαρίζει πως «το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό προχώρησε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες αντιμετώπισης της» κατάστασης του πάλαι ποτέ μέλους της 17 Νοέμβρη. Συγκεκριμένα, το ιατρικό ανακοινωθέν που εξέδωσε το Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας έχει ως εξής: «Ενημερώνουμε ότι ο ασθενής του νοσοκομείου μας, Δημήτρης Κουφοντίνας, ο οποίος νοσηλεύεται στην ΜΕΘ, σήμερα 05/03/2021 εμφάνισε οξεία νεφρική ανεπάρκεια, συνεπεία της παρατεταμένης άρνησης λήψης τροφής και υγρών, και το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό προχώρησε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες αντιμετώπισής της». About Post Author Στάθης Παπούλιας Δημοσιογράφος See author's posts Post navigation Μελίνα Παρασκάκη: Αθώα η αναισθησιολόγος – Ξεσπά ο πατέρας: Ντροπή σας! Κορονοϊός:2.215 κρούσματα, 451 διασωληνωμένοι, 32 θάνατοι